جهاد اسلامی: تا آزادی همه اسرایمان، اسرای نظامی دشمن را آزاد نخواهیم کرد/ دشمن را با مقاومت هر چه بیشتر به زانو درآوردیم

جهاد اسلامی: تا آزادی همه اسرایمان، اسرای نظامی دشمن را آزاد نخواهیم کرد/ دشمن را با مقاومت هر چه بیشتر به زانو درآوردیم
جمعه 3 آذر 1402 - 12:29

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان این که مقاومت دشمن صهیونیستی را وادار به نشستن در پای میز مذاکره کرد،‌ گفت: تا آزادی همه اسرایمان، اسرای نظامی دشمن را آزاد نخواهیم کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

زیاد نخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز جمعه در نخستین روز از آغاز آتش بس چهار روزه در اظهاراتی که که مستقیم از شبکه العالم پخش شد،‌ خاطرنشان کرد: امروز نخستین روز آتش بس چهار روزه ای است که بعد از یک ماه حمله زمینی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و سکوت دیگر کشورها اجرا می شود.

وی افرود: رژیم صهیونیستی این حمله را با عنوان " فشارهای هر چه بیشتر تا به زانو درآمدن مقاومت " آغاز کرد اما ما با مقاومت هر چه بیشتر آنها را به زانو درآوردیم.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: تجاوزات و حملات بیشتر دشمن صهیونیستی، مقاومت بیشتر را هم به دنبال دارد؛ مقاومتی که آنها را وادار به نشستن پای میز مذاکره کرد تا بخشی از اسرای غیر نظامی خود را آزاد کنند.
وی افزود: ما هنوز پای حرفمان هستیم و تا آزادی همه اسرایمان، اسرای نظامی دشمن را آزاد نخواهیم کرد و آزادی آنها منوط به پایان حملات این رژیم است.
دشمن به علت تلفات و خسارات میدانی مجبور به پذیرش آتش بس شد
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد،‌ پذیرش آتش بس، به منزله اعتراف صریح دشمن به شکست است. دشمن مجبور شد به علت تلفات و خسارات میدانی و بازماندن نظامیانش از پیشروی در غزه به رغم حجم عظیم نیروها و تجهیزات جنگی آتش بس را بپذیرد.
وی گفت: ما با استقامت و ایستادگی رزمندگان مان در میدان نبرد دشمن را وادار به مبادله کامل همه اسرایمان در ازای آزادی همه اسرایشان می کنیم.

شکست دشمن در آزادسازی اسرا از طریق اقدام نظامی
نخاله افزود: توافق آتش بس موقت درحالی صورت گرفته است که دشمن به رغم سردادن شعارهایی در خصوص مجبور کردن مقاومت به آزادی همه اسرای اسرائیلی بدون هیچ گونه قید و شرطی، نتوانست به هدف نظامی خود در این زمینه دست یابد و سرانجام مجبور شد به امضای آتش بس مطابق شروط مقاومت تن دهد.
دشمن را مجبور خواهیم کرد خسارات بازسازی را بپردازد
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: دشمن را مجبور خواهیم کرد که به رغم تکبر و جنایاتش در حق شهروندان عادی، هزینه بازسازی را بپردازد و شروط سیاسی دیگری را نیز بر آن تحمیل خواهیم کرد و این موضوع چشم اندازهای تازه ای را پیش روی مردم ما خواهد گشود.
اهداف ژئوپولتیکی غرب برای خاورمیانه در حمله به غزه
وی تصریح کرد،‌ ارتکاب جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان صرفا واکنش این رژیم به عملیات مقاومت در 7 اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) نبود بلکه رئیس جمهور آمریکا پرده از اهداف این جنایتگری رژیم صهیونیستی در سایه حمایت غرب برداشت و این حملات را به در راستای اهداف ژئوپولتیک خاورمیانه عنوان کرد.
حمایت نظامی حزب الله، مقاومت عراق، سوریه و یمن از فلسطین در جنگ غزه
نخاله خاطرنشان کرد،‌ برادران ما در حزب الله دوشادوش ما از جنوب لبنان با دشمن صهیونیستی جنگیدند و خسارت و تلفات سنگینی به این رژیم وارد و شهرک نشینان صهیونیست را وادار به خروج از شهرک ها کردند.
وی همچنین گفت: برادران ما در عراق و سوریه و یمن هم در حمایت از ما پایگاه های آمریکایی در منطقه را هدف قرار دادند.
تجاوزات رژیم اشغالگر پس از آتش بس شدت خواهد یافت
نخاله گفت: پیش بینی می شود تجاوزات رژیم اشغالگر پس از پایان آتش بس، با شدت بیشتری ادامه یابد.
وی افزود: به همه کسانی که از کنترل اداره غزه حرف می زنند اعلام می کنیم که دست از یاوه گویی بردارید و توانتان را صرف دفاع از ملت تان کنید.
نخاله گفت: باز هم اعلام می کنم که ما شکست نخواهیم خورد و تسلیم نخواهیم شد و می جنگیم و این انتخاب امروز ماست.

پربیننده ترین خبرها