روزنامه صهیونیستی: ساکنان غزه بدون توجه به هشدارها در حال بازگشت به خانه‌ها هستند+ ویدیو

جمعه 3 آذر 1402 - 12:50

یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که ساکنان غزه بدون توجه به هشدارهای ارتش این رژیم در حال بازگشت به خانه‌های خود هستند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که ساکنان غزه بدون توجه به هشدارهای ارتش اسراییل، در حال بازگشت به خانه‌های خود در شمال این باریکه هستند.
خبرگزاری فلسطینی شهاب نیز پیش از این با انتشار تصاویری گزارش داد که با آغاز اجرای آتش بس موقت در غزه ، ده ها خانواده بازگشت به خانه های خود را آغاز کرده اند.
شهابدر همین حال الجزیره از تیراندازی نظامیان اشغالگر اسرائیلی به سمت فلسطینیان در محوطه‌های بیمارستان رنتیسی به منظور جلوگیری از بازگشت آن‌ها به خانه‌هایشان خبر داد.
از سوی دیگر منابع فلسطینی از ورود کامیون های سوخت به گذرگاه رفح همزمان با آغاز اجرایی شدن آتش بس موقت و بعد از هفته ها محاصره و تحریم خبر دادند.
آتش بس موقت برای تبادل اسرا و ارسال کمک های انسانی در حالی آغاز شده است که رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بود اسرای اسراییلی نزد حماس باید بدون قید و شرط آزاد شوند و با حمله زمینی به غزه حماس را نیز نابود خواهد کرد. این رژیم اما سرانجام با ارتکاب گسترده جنایت جنگی و کشتار زنان و کودکان فلسطینی، بدون دستیابی به هیچ یک از اهداف نظامی که پیش از این اعلام کرده بود، به ناچار تن به آتش بس داد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها