ویدیویی از شادی مقامات یمنی در عرشه کشتی اسرائیلی

شنبه 4 آذر 1402 - 10:09

نیروهای مسلح یمن روز یکشنبه 28 آبان ماه یک فروند کشتی وابسته به رژيم صهیونیستی را برای همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و وداشتن رژیم صهیونیستی به توقف کشتار در غزه،‌ توقیف و به سواحل یمن هدایت کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

در ویدیوی منتشر شده، شادی و پایکوبی مقامات یمنی در عرشه کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر در سواحل الحدیده به تصویر کشیده شده است.

این ویدیو واکنش سران رژیم صهیونیستی را نیز برانگیخته است.

به دنبال توقیف کشتی اسراییلی گلکسی لیدر، یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح این کشور اعلام کرد نیروهای یمنی کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ توقیف و به سواحل این کشور هدایت کردند.

در همین حال محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن با تایید توقیف کشتی «گلکسی لیدر» متعلق به شرکت تاجر اسرائیلی «رامی اونگر» در توییتی خاطرنشان کرد: در مسیر همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و برای حمایت از مقاومت قهرمانانه فلسطین در نواز غزه تاکید می کنیم که توقیف کشتی اسرائیلی گامی عملی برای اثبات جدیت نیروهای یمنی برای ورود به نبرد دریایی با این رژیم به هر قیمتی است.

وی با اشاره به این که هرگونه تلاش برای جلوگیری از گسترش دامنه درگیری ها به توقف تجاوزگری رژيم اسرائیل بستگی دارد، تاکید کرد که عملیات توقیف کشتی اسرائیلی شروع کار است؛ جهان باید بداند که جنایات رژیم اسرائیل در غزه تمام مرزها و قوانین را زیر پا گذاشته است.

سخنگوی انصارالله یمن خاطرنشان کرد که تکلیف هر انسان آزاده ای در جهان این است که هر‌آنچه در توان دارد برای پایان دادن به جنایت اسرائیل به کار گیرد.

پربیننده ترین خبرها