پیام ارتش یمن به مجاهدان فلسطینی: اسطوره ارتش صهیونیستی را در هم شکستید

پیام ارتش یمن به مجاهدان فلسطینی: اسطوره ارتش صهیونیستی را در هم شکستید
شنبه 4 آذر 1402 - 18:49

نیروهای مسلح یمن ضمن ارسال پیامی به گروههای مقاومت فلسطین، تأکید کردند که اگر این گروهها به مبارزه با دشمن صهیونیستی برنمی‌خاستند، یقینا باید شاهد کشتارهای به مراتب بیشتری بودند.

العالم - یمن

نیروهای مسلح یمن امروز (شنبه) به مجاهدان فلسطینی پیامی ارسال و تأکید کردند که جانفشانی های آنان، اسطوره ارتش شکست‌ناپذیر صهیونیستی را در هم شکست.

در بیانیه نیروهای مسلح یمن آمده است، اقدامات مبارزان فلسطینی رؤیای سازشکاران عرب را نیز بر باد داد؛ کشورهایی که امید داشتند ملتهای اسلامی با جنایتکاران صهیونیست رابطه دوستی برقرار کنند.

به گزارش شبکه المسیره به نقل از نیروهای یمنی، مقاومت فلسطین به همه ملتهای مظلوم نشان داد که چگونه دعا در میادین نبرد کارساز است و اگر در راه خدا جهاد نمی‌کردند و به مبارزه با دشمن صهیونیستی برنمی‌خاستند، یقینا باید شاهد کشتارهای به مراتب بیشتری بودند.

ارتش یمن در طول جنگ ۴۸ روزه مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، بارها مواضع دشمن اسرائیلی را در فلسطین اشغالی هدف موشکهای بالستیک و پهپادهای انتحاری قرار داد.

قبل از برقراری توافق آتش بس نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین و برای جلوگیری از تداوم کشتار فلسطینیان غزه،‌ یک کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ توقیف کردند و به تمام کشتی‌های اسرائیلی هشدار دادند در صورت رویت شدن، هدف قرار خواهند گرفت.

پربیننده ترین خبرها