حماس با اسرا اسرائیلی چگونه برخورد کرد؟!

حماس با اسرا اسرائیلی چگونه برخورد کرد؟!
يکشنبه 5 آذر 1402 - 08:32

رسانه‌ صهیونیستی با استناد به اظهارات خانواده‌های اسرای آزاد شده صهیونیست، به رفتار انسان دوستانه مقاومت فلسطین با این اسرا در نوار غزه اعتراف کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

دیروز (شنبه) وب سایت صهیونیستی «والا» اظهارات بی‌سابقه‌ای را از خانواده‌های اسرای صهیونیستی که روز گذشته توسط مقاومت فلسطین آزاد شدند، نقل کرده است.

برپایه این گزارش، خانواده‌های اسرای آزاد شده گفتند: از زمان اسیر شدن مورد تعرض قرار نگرفته‌اند و در غزه با آنها رفتاری انسانی صورت گرفته است.

این خانواده‌ها همچنین با رد اتهامات دروغین مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر شکنجه اسرای صهیونیست گفتند: اسرا اتفاقات وحشتناکی که ما تصور می‌کردیم را تجربه نکرده‌اند.

خبرنگار نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرای اسرائیلی که روز گذشته در اولین روز از آتش‌بس موقت در غزه آزاد شدند، اعلام کردند که مقاومت همه وسایل آرامش و راحتی را برای آن‌ها در زیر زمین فراهم کرده بود و کسی نه آن‌ها را اذیت کرده و نه حتی بر سرشان فریاد زده است.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت هفت صبح امروز جمعه (به وقت محلی) آغاز شد. این آتش بس قرار بود روز پنج‌شنبه ساعت ۱۰ به وقت محلی در غزه اجرایی شود که به دلیل آنچه مسائل فنی و لجستیک عنوان شده با یک روز تاخیر از امروز جمعه در غزه اجرایی شد.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

پربیننده ترین خبرها