گزارش العالم از جزئیات حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق+ویدئو

يکشنبه 5 آذر 1402 - 23:11

کمیته‌های وزارت حمل و نقل سوریه همچنان در حال بررسی میزان خسارت‌های وارده به فرودگاه بین‌المللی دمشق بر اثر حملات رژیم صهیونستی هستند.

العالم ـ سوریه

حسام زیدان خبرنگار شبکه خبری العالم در دمشق گزارش داد: به رغم مقابله سامانه های پدافند هوایی سوریه با بسیاری از موشک‌های شلیک شده از سوی رژیم صهیونیستی، دو موشک به فرودگاه دمشق اصابت کرد و باعث شد تا این فرودگاه از روند خدمات‌رسانی خارج شود.

بنابر این گزارش، پس از وقوع این حمله، هواپیماهایی که قرار بود در فرودگاه دمشق فرود بیایند، مسیر حرکت خود را به سمت فرودگاه حلب و لاذقیه تغییر دادند؛ اما کمیته‌های وزارت حمل و نقل در حال بررسی امکان تعمیر و بازسازی باندهای فرودگاه هستند.

گفتنی است، رسانه‌های سوریه امروز یکشنبه از شنیده شدن صدای انفجار در دمشق و بلند شدن ستون‌های دود از اطراف مناطق المزه و المعضمیه در اطراف دمشق خبر دادند.
فرودگاهروزنامه الوطن سوریه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی فرودگاه بین المللی دمشق را هدف قرار داد و هواپیماها به جای فرودگاه دمشق، در فرودگاه حلب و لاذقیه فرود آمدند.

یک منبع در فرودگاه دمشق نیز گفت: حملات رژیم اسرائیل باند فرودگاه دمشق را هدف قرار داد که به خارج شدن این فرودگاه از روند خدمات‌رسانی منجر شد.

پربیننده ترین خبرها