گزارش العالم از اسرای فلسطینی؛ کودکانی که در زندان مرد شدند +فیلم

دوشنبه 6 آذر 1402 - 13:01

رژیم صهیونیستی در دومین مرحله از طرح مبادله اسرا، چند اسیر فلسطینی را آزاد کرد؛ در میان آنها دو نوجوان از شهر نابلس هستند که قرار بود 10 سال در حبس باشند.

العالم - فلسطین اشغالی

وائل مشه، جوانی از شهر بلاطه، زمانی که اسیر شد کودک بود اما امروز پس از تحمل درد و رنج به خاطر آرمانش، با چهره یک مرد به خانه برگشت.

او در گفتگو با شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد، روزی را که نظامیان صهیونیست با سگ هایشان به او حمله کردند تا او را بازداشت کنند، فراموش نمی کند. او مراتب قدردانی خود را از مقاومت فلسطین اعلام و ابراز امیدواری کرد که گروه های مقاومت وحدت خود را برای پیروزی بر رژیم صهیونیستی حفظ کنند.

در مرحله دوم از اجرای طرح مبادله اسرا، 6 زن و 33 کودک و نوجوان فلسطینی از زندان های رژیم اشغالگر آزاد شدند که یکی از آنها "وائل مشه " و دیگری "عز الدین السودانی" بود.

عز الدین السودانی هم در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت که به 5 سال زندان محکوم شده بود اما طرح مبادله اسرا اجازه اجرای این حکم را نداد.

در فاز دوم طرح مبادله اسرا مردانی را می بینیم که وقتی وارد زندان شدند کودک بودند اما پس از تحمل درد و رنج بسیار در زندان و کسب درک از آرمان فلسطین به این رشد رسیده اند.

پربیننده ترین خبرها