عملیات شهادت طلبانه در قدس/ 3 صهیونیست کشته شدند+ ویدیو

پنج‌شنبه 9 آذر 1402 - 11:29

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در عملیات تیراندازی در قدس تاکنون سه صهیونیست کشته شده‌اند.

العالم ـ فلسطین اشغالی
بنابر این گزارش، سه شهرک نشین صهیونیست روز پنجشنبه در عملیات شهادت طلبانه و تیراندازی در شهرک راموت در قدس اشغالی کشته و 6 نفر دیگر زخمی شدند.

منابع عبری پیشتر گزارش داده بودند که بر اثر تیراندازی در قدس اشغالی یک نفر کشته و شماری دیگر زخمی شده‌اند که حال برخی از آنان وخیم است.
با وجود آتش بس در غزه اوضاع در قدس آرام نیست و برخی از احتمال عملیات مشابه در هر لحظه خبر می‌دهند.

بنابر اعلام منابع عبری، عاملان تیراندازی با خودرو به ایستگاه اتوبوس در قدس آمده و شروع به تیراندازی به افراد حاضر درآنجا کردند.

همزمان منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شکل گسترده در محل حادثه مستقر شده اند. نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین برخی گذرگاه های امنیتی را به دنبال عملیات ضدصهیونیستی در ورودی شهر قدس اشغالی بسته‌اند.

منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی پیشتر به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن شماری دیگر اذعان کرده بودند.این منابع اعلام کردند که حال ۵ نفر از زخمی ها وخیم است.

همزمان روزنامه یدیعوت آحارونت گزارش داد که سه فلسطینی این عملیات را انجام دادند. این رسانه مدعی شد که هر سه فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: حدود یکسال قبل هم در این محل عملیاتی رخ داده است.این عملیات ضدصهیونیستی چهارمین عملیات و شدیدترین از نوع خود از زمان شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر گذشته است.

پربیننده ترین خبرها