یورش مداوم نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و عملیات شهادت طلبانه قدس

یورش مداوم نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و عملیات شهادت طلبانه قدس
پنج‌شنبه 9 آذر 1402 - 12:30

در شرایط تداوم یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری، صبح امروز (پنجشنبه) در یک عملیات شهادت طلبانه در قدس سه صهیونیست کشته و برخی نیز زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در رام‌الله گزارش داد، بعد از عملیات روز گذشته رژیم صهیونیستی در جنین واقع در کرانه باختری فلسطین، “ایتمار بن گویر“ وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در صفحه شخصی خود در تلگرام نوشت: من به ارتش اسرائیل به خاطر کشتن گروهی از خرابکان در اردوگاه جنین از جمله “محمد الزبیدی“ برادر “زکریا الزبیدی“ تبریک می‌گویم؛ زکریا تا لحظه مرگ در اسارت خواهد ماند.

این در حالی‌ است که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دو کودک به ضرب گلوله این نظامیان شهید شدند ولی رژیم اشغالگر ادعا کرده که طی این عملیات، ۲ فرمانده گردان جنین را ترور کرده است.

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی منزلی را در اردوگاه «عین السلطان» در شمال «اریحا »در کرانه باختری به محاصره درآوردند.

منابع محلی اعلام کردند: نیروهای اشغالگر، نظامیان زیادی را به سمت اردوگاه مذکور گسیل کرده اند.

در همین حال این منابع از بازداشت یک جوان به دست نظامیان صهیونیست در اردوگاه عین السطان خبر دادند.

منابع مذکور از بازداشت «محمد صالح غروف» از منزلش در اردوگاه عین السلطان قبل از خروج از این اردوگاه خبر دادند.

همچنین خبرها از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر «قلقیلیه» حکایت دارد.

نیروهای اشغالگر منزلی را در قلقیلیه به محاصره درآورده و صدای تیراندازی شینده شده است.

به گزارش فلسطین الیوم، منابع محلی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر از طولکرم عقب نشستند.

در سایه تداوم حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله جنین، کشتار و دستگیری فلسطینیان، صبح امروز (پنجشنبه) دو برادر فلسطینی در عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی سه صهیونیست را کشته و شش نفر دیگر را زخمی کردند.

به دنبال این عملیات، نظامیان رژیم صهیونیستی به شکل گسترده در محل حادثه مستقر شد. رژیم صهیونیستی همچنین برخی گذرگاه های امنیتی را به دنبال عملیات ضدصهیونیستی در ورودی شهر قدس اشغالی بست.

در این عملیات شهادت طلبانه هر دو مجری آن به شهادت رسیدند.
همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به خانه مجریان عملیات شهادت طلبانه قدس در شهرک صور باهر شماری از اعضای خانواده آن‌ها را دستگیر کردند.

حمله

پربیننده ترین خبرها