نیروهای اسرائیلی در ساختمانی در کمین قسام گرفتار شدند/ انهدام اتاق فرماندهی و جاسوسی صهیونیست ها

نیروهای اسرائیلی در ساختمانی در کمین قسام گرفتار شدند/ انهدام اتاق فرماندهی و جاسوسی صهیونیست ها
شنبه 11 آذر 1402 - 19:36

گردان های قسام اعلام کرد که گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی در داخل ساختمانی در منطقه التوأم در شمال غرب غزه در کمین این نیروهای گرفتار شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل ساختمانی در منطقه التوأم در شمال غرب غزه در کمینی گرفتار کرده و آن‌ها را با بمب‌های ضدنفر، راکت‌های ضدزره و تیربار سنگین هدف قرار داده که به کشته و یا زخمی شدن همه این نیروهای منجر شده است.

قسام اتاق فرماندهی و جاسوسی صهیونیست‌ها را هدف قرار داد

گردان‌های قسام همچنین اعلام کرد که اتاق فرماندهی و جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل ساختمانی در شرق بیت حانون با 4 راکت ضدنفر هدف قرار داده است.

انهدام یک تانک و دو خودروی زرهی در محله شیخ رضوان

از سوی دیگر گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد که از صبح امروز یک تانک اسرائیلی را با بمب "ثاقب" و دو خودروی زرهی دیگر را با راکت ضدزره تاندوم در محله شیخ رضوان هدف قرار داده و منهدم کرده است.

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به برتری مبارزان قسام در غزه

در همین حال، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس با توجه به شناختی که از نوار غزه دارد، بر نیروهای اسرائیلی برتری دارد و این رژیم در تلاش برای جمع‌آوری اطلاعات مهم به منظور گسترش و ارتقای عملیات‌های خود در این باریکه است.

دانیل هاگاری افزود که از صبح روز جمعه که آتش‌بس موقت در غزه به پایان رسید، بیش از 150 موشک از این باریکه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

هاگاری گفت این جنگ طولانی خواهد بود و محدود به زمانی مشخص نیست.

وی اذعان کرد که حماس همچنان از توان و قدرت بالا و پیچیده‌ای در زیر زمین برخوردار است و ارتش رژیم صهیونیستی هنوز نتواسته وارد برخی مناطق در نوار غزه شود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حالی اعلام کرده که همچنان در حال رویارویی با مبارزان قسام در شمال غزه هستیم که ارتش این رژیم صهیونیستی قبلا از سیطره کامل بر شمال نوار غزه سخن می‌گفته بود.

پربیننده ترین خبرها