عملیات غافلگیرانه رزمندگان فلسطینی علیه 60 نظامی صهیونیست

عملیات غافلگیرانه رزمندگان فلسطینی علیه 60 نظامی صهیونیست
يکشنبه 12 آذر 1402 - 10:54

رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان به بمباران شدید مناطق مختلف نوار غزه ادامه داده و طی ساعات گذشته دست به کشتارهایی زده و صدها شهید و مجروح برجای گذاشته است.

العالم - فلسطین اشغالی

رژیم اشغالگر برای سومین روز پس از شکست مذاکرات برای تمدید آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و حماس، مناطق وسیعی در نوار غزه را بمباران کرد، در حالی که میانجی‌ها تاکید کردند که بمباران اشغالگران تلاش‌ها برای توقف مجدد عملیات نظامی را پیچیده می‌کند.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، گفت که توانسته است بامداد امروز، محل استقرار 60 نظامی صهیونیست در داخل چادرهایی در شرق جحر الدیک در جنوب غزه را رصد کردند. سپس اقدام به کارگذاشتن چند بمب در اطراف چادرها کردند و راس ساعت 4:30 بامداد بمب‌های کارگذاشته شده را منفجر کردند که بر اثر آن تعداد زیادی از نظامیان اسرائیلی به هلاکت رسیدند.

سپس یکی از مبارزان، دیگر عناصر باقیمانده از ارتش اشغالگر را هدف تیراندازی قرار داد و پس از عملیات مبارزان ما به سلامت محل را ترک کردند پس از آنکه تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست را به هلاکت رساندند.

گردان‌های القسام پیشتر نیز اعلام کرده بود که نیروهای پیاده صهیونیست مستقر در داخل ساختمانی را به یک کمین کنترل شده در «التوام» در شمال غربی غزه کشانده و آنها را با گلوله‌های ضد نفر، گلوله‌های ضد استحکامات و مسلسل‌های سنگین هدف قرار داده‌اند.

پربیننده ترین خبرها