لحظه به لحظه با شصت و سومین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه/ افزایش شهدای غزه به ۱۷۴۹۰ نفر

لحظه به لحظه با شصت و سومین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه/ افزایش شهدای غزه به ۱۷۴۹۰ نفر
جمعه 17 آذر 1402 - 07:18

رژیم اشغالگر صهیونیستی برای شصت و سومین روز به حملات وحشیانه خود علیه باریکه غزه ادامه می دهد، ارتش اشغالگر به بمباران بسیاری از مناطق در باریکه غزه، از جمله پناهگاه‌های آوارگان، خانه‌های مسکونی و مساجد ادامه می‌دهد و مقاومت نیز با حمله به یگان‌های زمینی ارتش اشغالگر در غزه آنها را غافلگیر می‌کند.

العالم - فلسطین اشغالی

شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار است امروز جمعه در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک در خصوص غزه نشست برقرار کند.

این نشست در شرایطی برگزار خواهد شد که امارات متحده عربی پیش‌نویس قطعنامه‌ای جدید که خواستار برقراری آتش‌بس انسان‌دوستانه در غزه است را میان اعضا توزیع کرده است.

اقدام امارات در توزیع این قطعنامه بعد از آن انجام می‌شود که آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در اقدامی بی‌سابقه از اختیارات ویژه خود برای هشدار دادن به اعضا جهت بررسی اوضاع غزه استفاده کرد (جزئیات بیشتر).

رژیم صهیونیستی پس از ارتکاب جنایات جنگی گسترده کشتار بی امان زنان و کودکان فلسطینی، سر انجام تحت تاثیر فشار افکار عمومی و بدون دست یافتن به هیچ یک از اهداف نظامی اعلام شده اش از جمله نابودی حماس و آزادسازی بی قید و شرط اسیران خود، از روز جمعه (3 آذرماه) به آتش بس چهار روزه با حماس و توافق مبادله اسرا و ارسال کمک های انسانی به غزه تن داد. سپس این آتش بس با تلاش های میانجی گران از جمله قطر، مصر و آمریکا طی دو روز دیگر و بعد به صورت روزانه تمدید شد و در نهایت پس از 7 روز برقراری آتش بس موقت، این رژیم روز جمعه (10 آذر ماه) از ادامه آن سر باز زد.

علل شکست آتش‌بس در غزه

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس روز جمعه (10 آذر ماه)‌ در باره علل شکست آتش‌بس در غزه به العالم گفت: شب پنجشنبه (9 آذر ماه) در ازای آزادی 30 اسیر فلسطینی از زندان های رژیم اسرائیل، 10 اسرائیلی از جمله 3 نفر که در اثر تجاوزات و بمباران صهیونیست ها به نوار غزه کشته شده بودند، آزاد شوند، اما رژیم از تحویل گرفتن اجساد اسرا خودداری کرد.

جنگ غزه

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه 15 مهر (7 اکتبر 2023) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان "طوفان الاقصی" مواضع و پایگاه های رژیم اشغالگر قدس را با ده ها موشک هدف قرار دادند. رسانه های اسراییلی نیز اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش شکستی در این سطح رابه خود ندیده بود.

رژیم اشغالگر به دنبال این شکست نظامی، از روز عملیات طوفان الاقصی حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها، آمبولانس ها، مدارس و پناهگاه ها با استفاده از بمب های ممنوعه را آغاز کرد.


گزارش لحظه به لحظه از شصت و سومین روز (هشتمین روز پس از پایان آتش بس موقت) حملات رژیم صهیونیستی به غزه:

21:55 | ابوعبیده سخنگوی قسام:

رزمندگان قسام طی 24 ساعت گذشته 21 خودروی نظامی ارتش اشغالگر را در جبهه های نبرد در باریکه غزه منهدم کردند.

مبارزان ما ورودی شماری از تونل ها و برخی منازل در حالی که نظامیان صهیونیست در آنجا حضور داشتند، منفجر کردند.

رزمندگان قسام تجمعات نظامی ارتش اشغالگر را هدف حملات خمپاره ای و راکتی کوتاه برد قرار دادند و تل آویو و دیگر اهداف در داخل اراضی اشغالی را موشکباران کردند.

21:45 | کشته و زخمی شدن دهها نظامی صهیونیست در خانیونیس

حمله راکتی و خمپاره ای مبارزان قسام به خانه ای در شرق خانیونیس که ده‌ها نفر از نظامیان ارتش اشغالگر در آن مستقر بودند، به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از نظامیان صهیونیست منجر شد.

گردان‌‎های قسام اعلام کرد که لحظاتی پیش مبارزان ما در محور شرق خانیونس توانستند خانه ای که دهها نفر از نظامیان اسرائیلی در آن متحصن شده بودند، با خمپاره و راکت هدف قرار دهند. پس از آن مبارزان مقاومت به خانه حمله بردند و نظامیان اسرائیلی را هدف قرار دادند. در این عملیات دهها صهیونیست کشته و یا زخمی شدند.

21:31 | گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه

- در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین- حماس آخرین تحولات سیاسی و میدانی فلسطین و تداوم تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- امیرعبداللهیان یکی از محورهای مهم مذاکرات دکتر رئیسی رئیس جمهور کشورمان با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را بحران غزه عنوان کرد‌ و تاکید نمود: گفتگوهای مهمی میان رؤسای جمهور ایران و روسیه در موضوع فلسطین انجام شده است.

- اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در این گفت‌و‌گو ضمن تشکر از مواضع شناخته شده و ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین و تلاشهای دیپلماتیک گسترده جمهوری در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی بمنظور پایان دادن به جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، آخرین وضعیت غزه در سایه استمرار جنایات و کشتار غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی را تشریح کرد.

21:01 | گزارش العالم از حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

خبرنگار العالم در جنوب لبنان از حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به حومه شهرهای جنوبی لبنان و تعدادی از روستاها، دره‌ها و تپه‌های جنوب کشور، همزمان با پرواز گسترده هواپیماهای جاسوسی اسرائیل خبر داد. (جزئیات بیشتر)

20:40 | القسام از کشته و زخمی شدن شماری از اسرای اسرائیل خبر داد

گردان‌های عز الدین قسام اعلام کرد که در پی حملات وحشیانه اسرائیل به مناطق متعددی در شهر غزه، شماری از اسرای اسرائیل کشته و یا زخمی شدند.

20:37 | آمار شهدای غزه به ۱۷۴۹۰ نفر رسید

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: آمار شهدای غزه به ۱۷۴۹۰ نفر از جمله ۷۸۷۰ کودک و ۶۱۲۱ زن افزایش یافت.

20:35 | تظاهرات مردم اردن برای اعلام حمایت از غزه و مقاومت

تظاهرکنندگان اردنی شعار می‌دهند: آمریکا سرمنشا تروریسم است.

فیلم

20:25 | گردان‌های المجاهدین:

مبارزان ما در تیپ خانیونس در منطقه القراره در جنوب باریکه غزه توانستند یگان ارتش صهیونیستی را در کمینی به دام بیندازند؛ چنانچه تمام نیروهای این یگان کشته و یا زخمی شدند.

نیروهای ما تلاش کردند یکی از نیروهای این یگان اسرائیلی را به اسارت درآورند اما جنگنده‌های صهیونیستی این نظامی را هدف قرار دادند تا از اسارت وی جلوگیری کنند.

20:15 | گفت‌و‌گوی تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان با دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یک کفتگوی تلفنی آخرین تحولات فلسطین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌و‌گوی تلفنی، زياد نخاله را در جريان آخرین تحرکات دیپلماتیک عربی، اسلامی و جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از مردم فلسطین از جمله مذاکرات روز گذشته رییس جمهوری اسلامی ایران با رییس جمهور روسیه در مسکو قرار داد.

امیرعبداللهیان همچنین بر ضرورت اقدام فوری و موثر جامعه جهانی و نهادهای مسوول بین‌المللی برای متوقف کردن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این گفتگو ضمن تشکر از تلاش‌های اسلامی - عربی و تحرکات جمهوری اسلامی ایران، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و آمادگی کامل گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مقابله با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم غزه ارایه کرد.

19:59 | شهادت یک خبرنگار فلسطینی دیگر در غزه

«حسام عمر عمار» خبرنگار و فعال رسانه‌ای فلسطینی به همراه برخی از اعضای خانواده‌اش در حمله امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلش درخانیونس واقع در جنوب باریکه غزه شهید شد.

19:54 | ویدئوی القسام تحت عنوان «تل‌آویو در آتش خواهد سوخت و قدس آزاد خواهد شد»

گردان‌های قسام که امروز برای دومین بار تل‌آویو را موشک‌باران کرد، ویدئویی تحت عنوان «تل‌آویو در آتش خواهد سوخت و قدس آزاد خواهد شد» منتشر کرد.

فیلم

19:39 | وقوع چند انفجار بزرگ در تل‌آویو

منابع خبری از وقوع انفجارهای مهیب در تل‌آویو و در وسط فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر هشدار در غوش‌دان و تل‌آویو و هشفیلا خبر دادند.

گردان‌های قسام تاکید کرد: در واکنش به جنایات صهیونست‌ها علیه غیرنظامیان، بار دیگر تل‌آویو را موشک‌باران کردیم.

19:21 | گروهان‌های قدس:

مبارزان ما، نظامیان اشغالگر را که در خانه‌ای در محله النصر در غزه مستقر شده بودند، با راکت «تاندوم» هدف قرار دادند و از مسافت صفر با آنها درگیر شدند که در این درگیری شماری از نظامیان صهیونیست کشته و یا زخمی شدند.

19:13 | مهلت واشنگتن به اسرائیل برای پایان دادن به جنگ غزه

روزنامه تایمز به نقل از منابعی تاکید کرد که بلینکن به اسرائیل اطلاع داد که تا اوایل ژانویه فرصت دارد تا عملیات زمینی خود در غزه را به پایان برساند.

19:09 | زخمی‌شدن یک صهیونیست در عملیات تیراندازی در جنین

رسانه‌های اسرائیلی از زخمی شدن دستکم یک صهیونیست در عملیات تیراندازی نزدیک ایست بازرسی «دوتان» در جنوب غرب جنین در کرانه باختری خبر دادند.

19:07 | تصاویری از حملات مقاومت لبنان به مواضع صهیونیستی در مرز با فلسطین اشغالی

فیلم

19:02 | گردان‌های قسام:

9 خودروی نظامی دشمن را با راکت های یاسین 105 و حملات خمپاره ای را در الشجاعیه هدف قرار دادیم که به آتش گرفتن تعدادی از آنها منجر شد.

18:43 | امیرعبداللهیان: اسرائیل در رقابت با داعش برای خلق انواع جنایت، بسیار جلوتر است!

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: رژیم آپارتاید و اشغالگر اسرائیل در رقابت با داعش برای خلق انواع جنایت، بسیار جلوتر است! (جزئیات بیشتر)

18:20 | حزب الله لبنان:

مبارزان مقاومت پایگاه اسرائیلی «العباد» و پادگان «میتات» را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند.

18:16 | رژیم اشغالگر به این دلیل به دنبال کشتاری وسیع در الشجاعیه است!

خبرنگار العالم از درگیری‌های شدیدمیان رزمندگان مقاومت با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در محله الشجاعیه در باریکه غزه خبر داد و گفت: برخلاف ادعای رژیم اشغالگر، این رژیم موفق به از بین بردن تیپ الشجاعیه نشده است. (جزئیات بیشتر)

17:56 | آتش‌گرفتن بیمارستان یمن در اردوگاه جبالیا در پی حملات صهیونیست‌ها

بر اثر حملات جنگنده‌های صهیونیستی به بیمارستان «الیمن السعید» در اردوگاه جبالیا که هزاران آواره را در خود جای داده است، شعله‌های آتش از این بیمارستان بلند شد.

17:51 | وزارت بهداشت غزه:

طی ساعات گذشته 313 شهید و 558 مجروح به بیمارستان‌ها در باریکه غزه منتقل شدند.

17:49 | حزب الله لبنان:

مقاومت اسلامی لبنان پایگاه اسرائیلی «الراهب» با راکت‌های «برکان» هدف قرار دادند و مستقیما به هدف اصابت کردند.

17:47 | سرایا القدس العین الثالثه را موشک‌باران کرد

گروهان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی از حملات موشکی به پایگاه اسرائیلی العین الثالثه در غلاف غزه خبر داد.

17:43 | شهادت یک پزشک فلسطینی به همراه 11 نفر از خانواده‌اش

یک پزشک زن فلسطینی به همراه 11 نفر از اعضای خانواده‌اش بر اثر بمباران خانه‌اش توسط جنگنده‌های صهیونیستی در محله الشجاعیه در شرق غزه به شهادت رسید.

17:40 | حزب الله بار دیگر مواضع صهیونیست‌ها را هدف قرار داد

حزب الله لبنان از هدف قرار دادن خربه ماعر در شمال اراضی اشغالی با سلاح‌های مناسب خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنانی پیش از این پایگاه اسرائیلی مسکاف عام را نیز با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده بود .

17:37 | نیروهای «العاصفه» شاخه نظامی فتح الانتفاضه ویدئویی از هدف قرار دادن ادوات نظامی ارتش اشغالگر در بیت حانون در شمال باریکه غزه منتشر کرد.

فی

17:26 | وزارت بهداشت غزه:

ارتش اشغال از ورود آمبولانس‌ها برای انتقال مجروحان از مناطقی که نظامیانش در آنجا حضور دارند، ممانعت می‌کند و مجروحان از شدت خونریزی جان خود را از دست می‌دهند.

17:21 | گردان‌های قسام:

مبارزان ما تجمع نظامیان صهیونیست در محور شمال خانیونس را هدف حملات راکتی قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شمالری از نظامیان اسرائیلی منجر شد.

گردان‌های قسام یک نفربر نظامی را در محور خانیونس با راکت یاسین 105 هدف قرار داد.

17:10 | هلاکت 2 نظامی اسرائیلی در شمال غزه

رسانه‌های اسرائیلی از کشته‌شدن 2 نظامی ارتش اشغالگر در درگیری‌ها در شمال باریکه غزه خبر دادند.

رادیو ارتش اشغالگر نیز اعلام کرد: دو نظامی که چندی پیش خبر کشته‌شدن آنها اعلام گشت، یک افسر با درجه سرگرد و دیگری با درجه ستوان یکم بودند که در نبردهای شمال باریکه غزه کشته شدند.

17:08 | کمربند آتشی ارتش اشغالگر در اطراف بیمارستان خانیونس

شبکه المیادین در خبری فوری اعلام کرد که رژیم اشغالگر یک کمربند آتشین در اطراف بیمارستان اروپایی در خانیونس ایجاد کرده و در نتیجه تعداد بیشتری از فلسطینیان شهید می‌شوند.

17:05 | محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن:

- لازم است که جنگنده‌های ائتلاف به سمت دشمن واقعی در فلسطین اشغالی حرکت کنند.

- از عرب‌ها می‌خواهم که از گذرگاه رفح حمایت کنند تا کمک‌های آنان وارد غزه شود.

- در غزه شاهد فجایع و دردهای بسیاری هستیم و باید اقدام بیشتری انجام دهیم.

- سلاح‌هایی که غیرنظامیان را در غزه می‌کشد، سلاح امریکایی است و امریکا نمی‌تواند که کشتار غیرنظامیان را محکوم کند؛ زیرا هرگز خود را محکوم نخواهد کرد.

16:57 | اشکال مختلفی از وداع سوزناک فلسطینی‌ها با عزیزان شهید خود در غزه

فیلم

16:30 | حمله جنگنده های اسرائیلی به مدرسه آوارگان فلسطینی در غزه

در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مدرسه‌ای در شرق خان یونس در جنوب باریکه غزه که آوارگان در آن پناه گرفته‌اند، چند نفر شهید و زخمی شدند.

16:17 | فعال شدن آژیر هشدار در تل‌آویو

- منابع خبری از حرکت آمبولانس‌ها در اسرائیل به سمت مناطقی در تل‌آویو پس از حمله راکتی مقاومت خبر دادند.

- آژیرهای هشدار تل آویو و در کرم ابوسالم در غلاف غزه(شهرک های صهیونیستی اطراف غزه) و نیز در کریات شمونه در الجلیل اعلی در شمال اراضی اشغالی به صدا در آمدند.

- رسانه‌های اسرائیلی از اصابت موشک به ورودی تل‌آویو خبر دادند.

15:57 | حمله راکتی قسام به سدیروت

- گردان‌های قسام شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت را با راکت‌های کوتاه برد 114میلی‌متری «رجوم» هدف قرار داد.

- مبارزان قسام همچنین تجمع نظامیان صهیونیست در شرق تل زعتر در شمال باریکه غزه را هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند.

- حمله مبارزان قسام به یک یگان نظامی اسرائیلی با راکت‌های «تی بی جی» به کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست انجامید.

- رزمندگان گردان‌های قسام مواضع و مراکز استقرار نظامیان صهیونیست را در محور شمال شهر خانیونس را با راکت هدف قرار دادند.

15:45 | قسام جزئیات هلاکت پسر رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل را تشریح کرد

گردان‌های قسام اعلام کرد: شامگاه روز گذشته، مبارزان ما ورودی تونل شرق تل زعتر واقع در شمال باریکه غزه را بمب‌گذاری کردند و به محض ورود نظامیان صهیونیست و اقدام آنها برای گشودن در تونل، بمب‌ها منفجر شدند. (جزئیات بیشتر)

15:33 | پیام ایستادگی کودک فلسطینی از غزه

فیلم

14:45 | «رفعت العرعیر» استاد ادبیات انگلیسی، شاعر، نویسنده، مترجم فلسطینی که در هفته‌های اخیر با نوشته‌ها و مصاحبه‌هایش نقش مهمی در رساندن صدای مردم غزه به جهان داشت همراه با خواهر، برادر و چهار فرزندش در بمباران هدفمند ارتش رژیم صهیونسیتی به شهادت رسید

14:35 | تخریب گسترده منطقه الشجاعية در شرق شهر غزه توسط ارتش اشغالگر

فیلم

14:19 | گردان های القسام در پاسخ به قتل عام صهیونیست ها علیه غیرنظامیان، تل آویو را با رگبار موشکی بمباران کردند.

14:06 | خطبه نماز جمعه در اطراف مسجد محمد الفاتح در منطقه راس العامود به دنبال جلوگیری رژیم از ورود ساکنان منطقه به مسجدالاقصی

13:56 | به صدا در آمدن دوباره آژیرها در سدیروت و ایبیم و نیرعام

13:35 | فایننشال تایمز: “ویرانی هایی که در کمتر از 7 هفته حملات به شمال باریکه غزه وارد شده، مشابه ویرانی‌های ناشی از بمباران چندین ساله شهرهای آلمان در طول جنگ جهانی دوم است”

13:02 | گزارش میدانی العالم از بازارهای مناطق جنوبی باریکه غزه و کمبود مواد غذایی برای مردم

فیلم

12:59 | تخریب مسجد العمري در غزه پس از حملات اسرائیل

11:44 | وزارت بهداشت فلسطین: در حمله ارتش صهیونیستی به اردوگاه الفارعه در کرانه باختری 6 فلسطینی به ضرب گلوله دشمن به شهادت رسیدند.

11:43 | خبرنگار فلسطینی در غزه از قلب اردوگاه جبالیا:

اسرائیل با گلوله‌های دودزا، گازی و جنگی، به شدت به اردوگاه حمله کرده است/ کودکان و زنان در خانه ها خفه می‌شوند/ آمبولانس نمی‌توانند امدادرسانی کنند/ تانک‌های صهیونیستی به مرکز اردوگاه بسیار نزدیک شده‌اند، اردوگاه در محاصره دشمن است و آنها با همه توان به ما حمله کردند

فیلم

11:25 | حمایت بازیگر مطرح آمریکایی از فلسطین و غزه

«سینتیا نیکسون» هنرپیشه مطرح آمریکایی: این واقعاً لحظه‌ای برای شفافیت اخلاقی است و من فکر می کنم باید از خود بپرسیم: آیا کودکان فلسطینی سزاوار همان امنیت هستند که همه کودکان دیگر در دنیا دارند؟ (جزئیات بیشتر)

فیلم

11:23 | تحصن در شهر روتردام هلند برای محکوم کردن حمله به نوار غزه

11:09 | یادداشت | چرا عربستان سعودی از پتانسیل خود برای توقف جنگ غزه استفاده نمی‌کند؟! (جزئیات بیشتر)

10:22 | بیش از 90 درصد تسلیحات مرگبار اسرائیل توسط آمریکا و آلمان فراهم می‌شود

در فاجعه انسانی که در غزه در حال بروز است علاوه بر مسئولیت مستقیم رژیم اسرائیل و مسئولیت کیفری بین المللی فرماندهان و سربازان آن، گروهی از کشورها به انحای مختلف در کمک به این رژیم مشارکت دارند که باید به عنوان «دولت‌های» همدست در ارتکاب این جنایات مسئولیت داشته و باید پاسخگوی اقدامات خود باشند. (جزئیات بیشتر)

09:39 | مسجد يافا در دير البلح پس از بمباران توسط اشغالگران به آوار تبدیل شد

08:56 | ویرانی گسترده در شمال باریکه غزه در نتیجه حملات اشغالگران صهیونیست

فیلم

08:00 | آتش سوزی در مرکز پناهندگی در شمال نوار غزه در نتیجه گلوله باران اسرائیل

در پی گلوله باران شدید توپخانه اشغالگران، آتش سوزی بزرگی در یک مرکز پناهگاه در شمال نوار غزه رخ داد.

1

07:38 | منابع پزشکی فلسطینی: در حمله اسرائیل به منزلی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه 5 نفر شهید شدند

06:54 | از سرگیری گلوله باران نواحی شرقی خان یونس

همزمان با آغاز درگیری های خشونت آمیز در این منطقه، حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به مناطق شرقی خان یونس تشدید شد.

06:08 | ارتش اشغالگر از کشته شدن دو سرباز خود در غزه خبر داد

ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن دو سرباز در جریان نبردهای زمینی در نوار غزه خبر داد.

06:21 | مارتین گریفیتس، معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه اعلام کرد که دیگر امکان عملیات بشردوستانه در جنوب غزه وجود ندارد (جزئیات بیشتر).

05:17 | سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل گفت که از دادگاه بین المللی کیفری انتظار می‌رود عاملان جنایات فجیع در غزه را بی‌مجازات نگذارد (جزئیات بیشتر).

03:34 | یک رسانه آمریکایی گزارش داده مصر به واشنگتن و تل‌آویو درباره کوچاندن ساکنان غزه به صحرای سینا هشدار داده است (جزئیات بیشتر).

01:48 | منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند، در حمله موشکی حزب الله لبنان به یکی از مواضع نظامیان صهیونیست در مرز با این کشور، ۲ نظامی صهیونیست کشته شدند (جزئیات بیشتر).

پربیننده ترین خبرها