خبرنگار العالم: اوضاع در کرانه باختری از لحاظ راهبردی کم‌خطرتر از باریکه غزه نیست

جمعه 17 آذر 1402 - 23:25

خبرنگار العالم در رام الله تاکید کرد: اوضاع در کرانه باختری از لحاظ راهبردی کم خطرتر و کم تنش تر از اوضاع در باریکه غزه نیست.

العالم - فلسطین اشغالی

فارس صرفندی خبرنگار العالم در رام الله واقع در کرانه باختری رود اردن گزارش داد : اوضاع در کرانه باختری بعد از نماز جمعه از لحاظ راهبردی کم خطرتر و کم تنش تر از اوضاع در باریکه غزه نیست و فریاد حمایت اهالی کرانه باختری در حمایت از اهالی غزه بلند است.

«صبری صیدم» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در مصاحبه با خبرنگار العالم در رام الله گفت: صدای فلسطینی ها صدایی رسا و بلند است ،‌ مهم صدا و فریاد جهانیان است که می تواند به تجاوزگری این وحشی افسار گریخته که اسرائیل نامیده می شود ، پایان دهد. رژیمی که با کشتار ملت فلسطین ، همه قوانین و مقررات بین المللی را زیر پا نهاده است.

هزاران نفر از فلسطینی های ساکن کرانه باختری امروز (جمعه)‌ با حضور در تظاهرات گسترده، حمایت خود را از ساکنان باریکه غزه دربرابر تجاوزگری وحملات وحشیانه رژیم اسرائیل به این منطقه اعلام کردند.

شرکت گنندگان در این تظاهرات، توقف کشتار اهالی باریکه غزه و تعقیب و مجازات اشغالگران به عنوان جنایتکاران جنگی را خواستار شدند.

«حلمی الاعرج» عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز درگفتگو با خبرنگار العالم گفت : این نبرد، نبرد همه ملت فلسطین در هرجایی است که حضور دارند. کرانه باختری نیز مانند باریکه غزه در معرض حملات اسرائیل قرار دارد. در واقع باریکه غزه درنتیجه حنایت هایی که اسرائیل در این منطقه مرتکب شده ، از کرانه باختری پیشی گرفته و همه جنایت هایی که رژیم اسرائيل روزانه درحق اهالی کرانه باختری مرتکب می شود ، اعم از یورش و بازداشت و ترور نشان می دهد که این نبرد، نبرد همه فلسطینی هاست.

به گزارش خبرنگار العالم در رام الله،‌ اهالی کرانه باختری یا در مراسم تشییع پیکرهای شهدا شرکت می کنند و یا با مشارکت در تظاهرات حمایت خود را از اهالی باریکه غزه دربرابر حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه اعلام می دارند و صدای اهالی این منطقه را به گوش جهانیان می رسانند تا شاید ملت هایی که از متاثر این وضعیت هستند، حاکمانشان را برای دخالت به منظور توقف جنگ تحت فشار قرار دهند.

بنابراین اوضاع در کرانه باختری از لحاظ راهبردی کم خطرتر از اوضاع باریکه غزه نیست.

پربیننده ترین خبرها