ویدیویی از ارتش رژیم که سوژه تمسخر شبکه های اجتماعی شد + فیلم

يکشنبه 19 آذر 1402 - 09:22

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدیو جدید ارتش رژیم صهیونیستی با عنوان تسلیم شدن عده‌ای از رزمندگان حماس در غزه را به باد تمسخر گرفتند.

العالم - فلسطین اشغالی

کاربران شبکه‌های اجتماعی اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در لخت کردن چند مرد به عنوان "افراد حماس" و خارج کردن آنها از یکی از مراکز آوارگان در شمال غزه را محکوم کردند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به این اقدام نوشت: "یعنی اول اسرایشان را مجبور کردند لباسشان را دربیاورند در حالی که هنوز سلاحشان دستشان بود. بعد همه را جلوی درب مدرسه جمع کردند و هنوز هم سلاح دستشان بود بعد یادشان افتاد اسرایشان هنوز اسلحه دارند، کاملا مشخص است که این ویدیو صرفا یک تبلیغات برای اسرائیل است."

تعدادی از کاربران نیز دو ویدیوی جداگانه از یک مرد را – که به زعم ارتش رژیم صهیونیستی از افراد حماس بود - در همان منطقه، سوژه کردند؛ در ویدیوی اول مردی را می بینیم که یک سلاح کلاشینکف را با دست راست بلند کرده است و در ویدیوی دوم همان مرد را می بینیم که آن سلاح را در دست چپ دارد.

کاربران درباره این دو ویدیو گفتند: این اقدام، اوج پستی و حقارت رژیمی است که عادت کرده است رسانه های بین المللی به نیابت از آن دروغ بگویند اما الان به ناچار رو در روی شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

یکی دیگر از کاربران گفته است: کاملا روشن است که این ویدیو بارها فیلمبرداری شده است تا در نهایت، آنچه را که ارتش رژیم اشغالگر می پسندد، تولید شود.

کاربر دیگری در نکوهش این رفتار گفت: آنها هنوز از عقده روانی ۷ اکتبر رنج می برند.! بیش از دو ماه است که تلاش می کنند با هر روش و ترفندی، خود را پیروز این جنگ نشان دهند. این همه تلاش فقط میزان حماقت و تو خالی بودن آنها را نشان می دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی در شصت و پنجمین روز از جنگ غزه، همچنان در حال بمباران شهرها و استان های شمال و جنوب غزه است. همزمان درگیری های شدید ادامه دارند و محافل بین المللی نگران تشدید فجایع انسانی هستند.

ارتش رژیم اشغالگر در ادامه حملات گسترده به مناطق مختلف غزه، چند روز قبل ده ها تن از شهروندان بی دفاع فلسطینی را از یکی از مراکز آوارگان در شمال غزه ربود و انها را پس از بیرون آوردن لباس هایشان به نقطه نامعلومی برد.

پربیننده ترین خبرها