در گفت وگو با العالم؛

مادر 5 شهید فلسطینی: ازحقوق خود در برابر اشغالگران دست نخواهیم کشید

يکشنبه 19 آذر 1402 - 16:23

ام یحیی مادر 5 شهید فلسطینی که در حملات رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیدند، تاکید کرد که از حقوق خود در برابر اشغالگران دست نخواهیم کشید

العالم فلسطین اشغالی
ام یحیی الحسنات
مادر فلسطینی که 5 فرزندش به شهادت رسیده و سه فرزند دیگرش نیز زخمی شده و در بیمارستان تحت مداوا هستند، در گفت وگو با اسراء البحیصی خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه تاکید کرد که برای فلسطین از هیچ جانفشانی کوتاهی نخواهم کرد.

ام یحیی الحسنات گفت: یکی از پسرانش نامزد کرده بود و عروس دیگرش هشت ماهه باردار است و یک عروسش نیز یک طفل شیرخوار دو ماهه دارد.

وی به اشاره به حملات رژیم صهیونیستی با کمک و پشتیبانی آمریکا خاطرنشان کرد، خدا برای ما بس و او بهترین پشتیبان است. وی افزود که بیشتر شهدای حملات رژیم صهیونیستی زنان و کودکان و افراد کهنسال هستند.

این مادر 5 شهید فلسطینی خاطرنشان کرد: ما هر چه داریم برای دست یافتن به حقوق خود فدا می کنیم، حتی فرزندانم که فدای فلسطین شدند، من خودم نیز جان فدای فلسطین هستیم. اگر می توانستم در سرزمین های اشغالی (اسرائیل) کاری در دفاع از فلسطین انجام بدهم انجام می دادم و کوتاهی نخواهم کرد.

ام یحیی الحسنات گفت: به یاری خدا راست قامت می مانیم اگر چه دوری از فرزندان سخت است اما انشالله مردگان ما به بهشت ​ و مردگان آنان (دشمن صهیونیستی) به جهنم می روند. ما به بهشت ​​و شهادت امیدواریم اما آنان به جهنم و عاقبت بدی دچار خواهند شد.

پربیننده ترین خبرها