گزارش العالم از نبرد مقاومت از فاصله صفر با نظامیان صهیونیست در غزه

يکشنبه 19 آذر 1402 - 19:26

 گردان های القسام در حال نبرد شدید از فاصله صفر با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هستند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد: گردان های القسام با دشمن صهیونیستی که درصدد نفوذ به غرب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هستند به شدت درگیر شده و از فاصله صفر در حال نبرد با آنان هستند.

بنابر این گزارش،‌ نیروهای مقاومت در این نبرد توانستند با هدف قرار دادن نیروهای ویژه اسرائیلی با گلوله و سلاح های ضد نفر، برخی از آنان را از پا در آورند و شماری را نیز زخمی کنند.

خبرنگار العالم به نقل از برخی شاهدان عینی گزارش داد: در حال حاضر در اردوگاه جبالیا درگیری های شدیدی در جریان است که تلفاتی به نیروهای اسرائیلی وارد شده است.

بنابر این گزارش، نیروهای اشغالگر از سوی دیگر به دستگیری دوباره اسرای آزاد شده فلسطینی روی آورده اند و بیم آن می رود که رژیم صهیونیستی در پاسخ به تلفاتی که مقاومت فلسطین در منطقه به آنان وارد کرده ، دست به اعدام میدانی بزند.

خبرنگار العالم در ادامه خاطرنشان کرد، اکنون مقاومت شدیدی در محله الشجاعیه و خان یونس در جریان است. اشغالگران سعی در نفوذ به داخل این مناطق دارند، اما با حملات شدید مقاومت مواجه شده اند.

بنابر این گزارش، با گذشت 48 ساعت اشغالگران همچنان به حملات خشونت آمیز و بمباران خود به مناطق شرقی و غربی نوار غزه به ویژه منطقه ساحلی رفح ادامه داده و این منطقه را ترک نکرده اند.

پربیننده ترین خبرها