یدیعوت احرونوت اذعان کرد؛

افزایش انتقادات جهانی به رژیم صهیونیستی با برهنه کردن غیرنظامیان فلسطینی

افزایش انتقادات جهانی به رژیم صهیونیستی با برهنه کردن غیرنظامیان فلسطینی
يکشنبه 19 آذر 1402 - 18:24

میزان انتقادات از ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال برهنه کردن غیرنظامیان فلسطینی و انتشار تصاویر آن، در سرتاسر دنیا افزایش یافته است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

رژیم صهیونیستی که با ارتکاب جنایت جنگی در نوار غزه و کشتار بیش از 17 هزار فلسطینی از آغاز عملیات طوفان الاقصی (15 مهر ماه) تا کنون، که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند،‌ خشم افکار عمومی جهان را برانگیخته بود، حالا دست به اقدام شرم آور و داعش گونه دیگری زده و با برهنه کردن غیر نظامیان فلسطینی تصاویر آنها را نیز در رسانه ها منتشر کرده است.
در همین زمینه،‌ روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اذعان کرد، تصاویری که ارتش "اسرائیل" از غیرنظامیان فلسطینی بدون لباس در شمال نوار غزه منتشر کرد، موجب انتقادهای غیررسمی از این رژیم در سرتاسر جهان شده است.

این روزنامه صهیونیستی خاطرنشان کرد،‌ ارتش اسراییل خود نیز به این نتیجه رسیده که انتشار تصاویر غیرنظامیان فلسطینی در بیت لاهیا در شمال نوار غزه بدون لباس و عریان، اقدامی غیرضروری و توهین‌آمیز بوده است.
نیروهای رژیم اشغالگر چندی پیش با حمله به مدارس فلسطینی که آوارگان به آن پناه برده اند و زیر نظر سازمان ملل (UNRWA) قرار دارند، از افراد داخل مدارس از جمله پسران خواستند که تسلیم شوند؛ اشغالگران این افراد غیرنظامی و بعضا فعال در موقعیت‌های برجسته از جمله روزنامه‌نگاران، دانشگاهیان و پزشکان را وادار کردند که لباس‌های خود را در آوردن و برهنه شوند.

رژیم اشغالگر سعی داشت در یک نمایش تبلیغاتی وانمود کند مبارزیان مقاومت را تحت کنترل دارد در حالی که همه آنها شهروندان غیرنظامی بودند.

پربیننده ترین خبرها