در گفت وگو با العالم؛

مقاومت عراق سلاح خود در حمله به ایلات رژیم صهیونیستی را فاش کرد 

مقاومت عراق سلاح خود در حمله به ایلات رژیم صهیونیستی را فاش کرد 
يکشنبه 19 آذر 1402 - 23:30

سخنگوی گردان های سیدالشهدا (ع) در عراق گفت: گروه های مقاومت برای مقابله با اشغالگران آمریکایی در عراق ایجاد شد و سپس برای نبرد با گروه تروریستی داعش گسترش یافت اما پیام این گروه ها همواره مقاومت در برابر اشغالگری است.

العالم – عراق
شیخ کاظم الفرطوسی، سخنگوی گردان های سیدالشهدا(ع) در عراق در گفت وگو با برنامه «ضیف و حوار» شبکه خبری العالم در باره استراتژی مقاومت عراق و یاری به مقاومت فلسطین در جریان تجاوز به غزه اظهار داشت: اقدامات گروه‌های مقاومت حامی غزه فقط معنوی نیست زیرا دشمن کودکان و زنان فلسطینی را هدف قرارداده است، پس باید با زبان قدرت با دشمن صحبت کرد نه فقط با زبان تظاهرات و فعالیت‌های مردمی و سیاسی چون دشمن صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد.
وی در خصوص اشغالگران آمریکایی نیز با بیان این که هدف قرار دادن پایگاه های آنها در عراق از مدت ها قبل در حال انجام است، تصریح کرد: همه گروه های مقاومت عراق در گذشته در تلاش برای بیرون راندن اشغالگران از عراق مشارکت داشتند و اکنون نیز از غزه و مردم فلسطین حمایت می کنند.

پایگاه های اشغالگران آمریکایی درعراق و سوریه در زمره اهداف مقاومت است
الفرطوسی افزود: پایگاه‌های آمریکایی چه در عراق و چه در سوریه از اهداف مقاومت عراق است به ویژه آن دسته از پایگاه‌هایی که پروازهای هوایی و نظامی به طرف عراق انجام می‌دهند و همچنین از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: میزان حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی با استفاده از حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل متحد و حمایت مستمر از این رژیم با تجهیزات نظامی و غیرنظامی نمایان است. علاوه بر این سیاستمداران آمریکایی همواره موضع صریح و علنی در حمایت از رژیم اسرائیل اتخاذ می کنند. بنابراین، محور مقاومت می بایست موضع خود را در این زمینه مشخص می کرد، به همین دلیل همه اهداف دشمن در سوریه، عراق و خارج از آن، در تیررس مقاومت قرار گرفته‌اند.


الفرطوسی درباره اعلام تروریستی بودن فعالیت های گردان های سیدالشهدا از سوی آمریکا نیز گفت: تروریستی اعلام کردن فعالیت های گردان های سیدالشهدا از سوی راس شرارت و نیروهای شیطانی جهان، مایه افتخار و سربلندی این نیرو است، البته فعالیت های گردان های سیدالشهدا (ع) هرگز تروریستی نبوده بلکه برای آزادی و مقاومت در برابر اشغالگران بوده و این حقی است که در حقوق بین الملل نیز تضمین شده است.

حمله آمریکا به مقر گردان های سید الشهدا در استان الانبار و بغداد

وی تأکید کرد که این گردان‌ها احتمال می دهد آمریکا مقر آنها را در استان الانبار و بغداد هدف قرار داده است. دولت آمریکا پیش از این نیز شهید حاج ابومهدی المهندس نماینده دستگاه امنیتی عراق و سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی مهمان ملت عراق را که تحت حمایت و حفاظت عراقی ها بود، در جاده فرودگاه بین المللی بغداد هدف قرار داده و عملیات‌هایی علیه مقاومت انجام داده و تنگناهایی برای دولت و همه احزاب عراقی به وجود آورده است.

سخنگوی گردان‌های سیدالشهدا همچنین با تاکید بر بررسی دقیق پیامدهای هدف‌گیری پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی از سوی این نیرو اظهار داشت: گردان های سیدالشهدا آمادگی دارد که برای این کار هزینه های لازم را بپردازد. مقاومت علیرغم توانایی‌های محدود برای مقابله با فناوری‌های آمریکایی در زمینه ردیابی و تعقیب فرماندهان و مبارزان عراقی، برای مقابله با آنها به استحکاماتی نیز دست یافته است.
مقاومت عراق سلاح شلیک شده به ایلات اسرائیل را فاش کرد

الفرطوسی گفت: مقاومت عراق دو نوع سلاح بازدارنده در اختیار دارد از همین رو آمریکا با وجود اینکه می تواند پایگاه های مقاومت عراق را هدف قرار دهد اما مصلحت خود را در این می بیند که وارد درگیری با مقاومت نشود.

وی با بیان این که پدافند مقاومت قادر است معادله ضربه را با ضربه و کشتار را با کشتار ایجاد کند، تصریح کرد،‌ اشغالگران آمریکایی وقتی متوجه شدند که واکنش‌های گروه های مقاومت می تواند بسیار شدید باشد به‌ ویژه پس از افزایش برد موشک‌ها و پهپادها و رسیدن آنها به ایلات اسرائیل و ناتوانی سیستم‌های پدافندی در هدف قرار دادن آنها، شوکه شدند.

سخنگوی گردان‌های سیدالشهدا تاکید کرد: همه اهداف آمریکایی و اسرائیلی در تیررس مقاومت عراق است، اشغالگران باید نوع تسلیحات مقاومت را درک کنند.

گردان‌های سیدالشهدا یکی از گروه‌های مقاومت عراق است که در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه که با پشتیبانی و حمایت نظامی آمریکا صورت می گیرد، اعلام کرد اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه را هدف قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها