پشت پرده ادعاهای دروغین رژیم صهیونیستی درباره اسرای برهنه +فیلم

دوشنبه 20 آذر 1402 - 15:14

هدف رژیم صهیونیستی از اقدام داعش گونه پخش تصاویر برهنه اسرای فلسطینی، تبلیغ علیه نیروهای مقاومت و القای این مساله بود که آنان را وادار به تسلیم کرده است، اما صدای طبل دروغ پردازی و رسوایی آنان به سرعت عالم گیر شد.

العالم - فلسطین اشغالی
بنابر این گزارش، خبرنگار العالم در غزه پرده از دروغ بودن از ادعای رژیم صهیونیستی درباره اینکه اسرای فلسطینی که در شمال غزه بازداشت و از سوی این رژیم تصاویر برهنه کردن آنها منتشر شده بود، از رزمندگان مقاومت هستند، برداشت.

احمد سهمود، خبرنگار العالم در غزه گزارش داد: نیروهای مقاومت فلسطین هرگز تسلیم نخواهند شد آنان حتی زیر فشار ویرانی، کشتار و حمله به خانواده هایشان مبارزات خود ادامه می دهند.

بنابر این گزارش،‌ رژیم صهیونیستی تلاش کرد وانمود کند که مقاومت، خود را تسلیم کرده است اما جادو به جادوگر برگشت و این گونه تصویرسازی فقط به زیان رژیم اشغالگر تمام شد به طوری که به دنبال این رسوایی دستوراتی در ارتش رژیم صهیونیستی صادر شده است مبنی بر اینکه این کار دیگر تکرار نشود.

گفتنی است که برخی صفحات به اسم سازمان موساد رژیم صهیونیستی در شبکه اجتماعی ایکس و اکانتهای دیگر، عکس ها و ویدیوهایی را از شماری از مردان نیمه عریان فلسطینی در غزه منتشر و ادعا کرده بود که این افراد از نیروهای حماس هستند که در عملیات طوفان الاقصی و حمله به شهرک های صهیونیست نشین در روز ۷ اکتبر ۲۰۲۳ شرکت کردند.

حماس این حرکت زشت و داعش گونه را جنایت دیگری از صهیونیست ها برای گرفتن انتقام ضربات بی امان رزمندگان مقاومت به نظامیان این رژیم از شهروندان بی دفاع فلسطینی توصیف کرد.

پربیننده ترین خبرها