اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر توافق تبادل اسرا

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر توافق تبادل اسرا
پنج‌شنبه 23 آذر 1402 - 19:40

رسانه‌های صهیونیستی شب گذشته (چهارشنبه) گزارش دادند، در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر توافق جدید برای تبادل اسرا اختلاف نظر وجود دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

براساس گزارش خبرگزاری سما فلسطین، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی از وجود اختلاف‌هایی در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر توافقی جدید برای تبادل اسرا با حماس خبر داد.

بر اساس این گزارش، بنی گانتس عضو کابینه جنگ معتقد است که (رژیم) اسرائیل باید فرصتی برای پیشبرد دوباره روند مذاکرات پیدا کند.

از سوی دیگر یو آو گالانت وزیر جنگ و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر این باورند که باید منتظر نشانه‌ای از سوی حماس مبنی بر علاقه مندی این گروه برای توافق مبادله اسرا بود که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

همچنین دیوید بارنیا رئیس موساد برای پیشبرد توافق مبادله اسرا پیشنهاد رفتن به دوحه قطر را داده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بود که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امشب در آستانه سفر جک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا تشکیل جلسه خواهد داد.

پیش تر اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفته بود که پیش از هر توافق برای مبادله اسرا باید جنگ متوقف شود.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت و صدها فلسطینی را شهید کرد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها