جزئیات عملیات حزب‌ الله علیه رژیم صهیونیستی از ۸ اکتبر + ویدئو

شنبه 25 آذر 1402 - 11:51

ستاد تبلیغات جنگ مقاومت در لبنان اعلام کرد که از ۸ اکتبر گذشته، حزب‌الله بیش از ۵۰۹ عملیات علیه پایگاه‌ها و مواضع ارتش اشغالگر اسرائیل در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی انجام داده است.

العالم- لبنان

یک روز فراموش‌نشدنی دیگری برای رژیم اسرائیل در مرز با لبنان رقم خورد.. در این روز، حزب‌الله عملیات خود علیه پایگاه‌های ارتش اشغالگر را تشدید کرد و تلفاتی را در میان نظامیان این رژیم برجای گذاشت.

رزمندگان حزب‌ الله پایگاه نظامی الراهب و الجرداح رژیم صهیونیستی را با موشک‌های مخرب البرکان هدف قرار دادند.

پایگاه‌ های بیاض بلیده و پادگان رمیم همچنین در تیررس موشک‌های مقاومت قرار گرفتند.

رزمندگان مقاومت لبنان همچنین مواضع نیروهای اشغالگر را در اطراف پایگاه‌های حانیتا و حرج شتولا و پادگان میات هدف قرار داده و تعدادی از آنها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

رسانه‌‌ های عبری‌زبان همچنین از شلیک ۲۰ راکت به سمت کریات شمونا و حومه آن خبر داده و خاطرنشان کردند که آژیرهای هشدار در این مناطق و نیز حانیتا، مرجلیوت، مسکاف عام و شتولا به صدا درآمدند.

در مقابل، جنگنده‌های اسرائیلی، اطراف منطقه مجدل زون را بمباران کردند و توپخانه‌های ارتش صهیونیستی نیز اطراف لدات کفر کلا، الخیام و مرکبا را در جنوب لبنان زیر آتش گرفتند.

طبق آمار ستاد تبلیغات جنگ مقاومت، حزب‌الله از 8 اکتبر تا کنون بیش از ۵۰۹ عملیات نظامی علیه ۵۸ پایگاه و اردوگاه نظامی رژیم اسرائیل انجام داده است که ۴۷ مورد از این مواضع با حملات موشکی ( از جمله ۳۵ حمله با موشک مخرب البرکان) بوده و ۹ عملیات هم با پهپاد و بیش از ۲۰۹ حمله با موشک‌های و اسلحه‌های مناسب انجام شده است.

پربیننده ترین خبرها