چراغ سبز آمریکا برای ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه

شنبه 25 آذر 1402 - 14:28

یک تحلیلگر سیاسی عرب اظهار داشت سفر مشاور امنیت ملی آمریکا به منطقه هیچ دستاوردی نداشته بلکه او، به رژیم صهیونیستی برای ادامه جنایات در نوار غزه چراغ سبز نشان داده است.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، "علی الجریری" تحلیلگر سیاسی فلسطینی در گفت‌وگو با تلویزیون العالم اظهار داشت: سفر اخیر "جیک سالیوان" مشاور امنیت ملی دولت آمریکا به عربستان سعودی و فلسطین اشغالی نشان از بروز تغییر در موضع آمریکا درخصوص رژیم اشغالگر نیست؛ آمریکا درطول این سال‌ها حامی این رژیم بوده و حتی در قضیه مذاکرات، با کشورهای عربی نیز صادق نیست.

این تحلیلگر سیاسی خاطرنشان کرد: آمریکا هرگز صادقانه عمل نکرده و همچنان به کشورهای عربی توهم می‌فروشد.. سالیوان با دو هدف به منطقه آمد نخست اینکه به اسرائیل بگوپد که ما با شما هستیم و با هم درباره جنگ تصمیم مشترک می‌گیریم... و این که جنگ را ادامه بدهید.

او افزود: هدف دیگر سالیوان این است که به عرب‌ها توهم بفروشد و بگوید ما حامی انسانیت و ارسال کمک‌های انسانی به نوار غزه و جلوگیری از کشتار غیرنظامیان هستیم. در حالی‌که همزمان با این سفر، اسرائیل بمباران نوار غزه را تشدید کرده است.

این تحلیلگر سیاسی تأکید کرد که سفر سالیوان هیچ دستاوردی به همراه نداشته است. او هیچ طرح و ایده‌ای ارائه نداد بلکه بار دیگر به اسرائیل برای تداوم جنایاتش علیه فلسطینیان چراغ سبز نشان داد.

پربیننده ترین خبرها