گزارش العالم از تشدید جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه در سایه قطع اینترنت

شنبه 25 آذر 1402 - 15:16

رژیم اشغالگر در شرایط قطع اینترنت،‌ بخش جنوبی بیمارستان "کمال عدوان" را کاملا تخریب کرده و در چنین شرایطی نوزادان نارس با مرگ و زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

العالم- فلسطین اشغالی

"اسراء البحیصی" خبرنگار شکبه خبری العالم در نوار غزه گزارش داد که قطع شبکه‌های تلفن همراه و اینترنت در نوار غزه، ارتباط این باریکه را با دنیای خارج کاملا قطع کرده و این امر مانع از اطلاع جامعه جهانی از حجم جنایات صهیونیست‌ها علیه این باریکه شده است.

بنابر این گزارش،‌ رژیم اشغالگر بخش جنوبی بیمارستان "کمال عدوان" را کاملا تخریب کرده و نوزادان نارس با مرگ و زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

خبرنگار العالم خاطرشنان کرد: این وضعیت بحران در نوار غزه را تشدید کرده و حتی امکان تماس با آمبولانس‌ها و تیم دفاع مدنی وجود ندارد. همچنین در سایه این بحران، رژیم اسرائيل دست به جنایات عدیده‌ای زده است که جامعه جهانی از آن بی‌اطلاع است از جمله جنایت جبالیا، که ده‌ها شهید بر جای گذاشه و جنایات دیگری در محله "الشیخ رضوان".

طبق این گزارش، رژیم اشغالگر تلاش دارد که اهالی غزه و شمال این باریکه را از خدمات بهداشتی و درمانی محروم کند تا آنها مجبور شوند از این مناطق کوچ کنند.

خبرنگار العالم با اشاره به تخریب کامل بخش جنوبی بیمارستان کمال عدوان، خاطرنشان کرد که سرنوشت ۱۲ نوزاد نارس مبهم است زیرا نه پزشکی در این بیمارستان حضور دارد و نه تجهیزات درمانی، که آنها را از مرگ نجات دهد.

او به پرواز کوادکوپترهای رژیم صهیونیستی بر فراز بیمارستان "شهدا الاقصی"، اشاره و تصریح کرد که مامویت این نوع پهپاد منفجر کردن یا شلیک است و همین امر باعث بروز ترس و وحشت میان اهالی منطقه شده است.

پربیننده ترین خبرها