ابوعبیده: دشمن با جان سربازان اسیر خود قمار می کند

ابوعبیده: دشمن با جان سربازان اسیر خود قمار می کند
شنبه 25 آذر 1402 - 19:29

سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی حماس در  پیامی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: دشمن با جان سربازانش که در اسارت مقاومت هستند قمار می‌کند و به احساسات خانواده‌هایشان اهمیت نمی‌دهد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی حماس ، خاطرنشان کرد،‌ رژیم صهیونیستی دیروز (جمعه)‌ سه نفر از آنها (اسیران اسراییلی در غزه) را عمدا اعدام کرد و ترجیح داد آنها را بکشد تا آزادشان کند.

وی افزود: این اقدام رژیم صهیونیستی همان جنایت آشکار است. رفتاری است که علیه اسیران خود در غزه انجام داده و ادامه می دهد.

ابوعبیده گفت: رژیم صهیوینستی در تلاشی مذبوحانه برای رهایی از بار این پرونده (اسیران اسراییلی در غزه) و حقوق آن، به چنین جنایتی دست زده است.
سخنگوی ارتش اسرائیل دیروز (جمعه 24 آذرماه) گفت که نظامیان این رژیم به اشتباه سه نفر از اسرایی که در غزه نگهداری می‌شوند را هدف قرار داده و کشته‌اند.
سخنگوی ارتش اسرائیل گفته که در جریان عملیات رزمی در شجاعیه (در شمال غزه) ارتش به اشتباه سه نفر از اسیران اسراییلی را به عنوان تهدید شناسایی کرده و با شلیک آنها را کشته است.
حالا سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی حماس علت هدف قرار دادن اسیران اسراییلی از سوی این رژیم را خوی جنایتگری آنها و تلاشی مذبوحانه برای رهایی از بار این پرونده عنون کرده است.

پربیننده ترین خبرها