فرمانده اسرائیلی: حماس ما را مضحکه خاص و عام کرد

دوشنبه 27 آذر 1402 - 22:39

یک سرتیپ بازنشسته ارتش رژِیم صهیونیستی باانتقاد از عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم او را مسوول شکست در مقابل مقاومت فلسطین دانست و گفت که حماس با اسارت گرفتن اسراییلی ها ، ما را مضحکه خاص و عام کرده است.

العالم فلسطین

این سرتیپ بازنشسته ارتش رژیم اشغالگر در جریان یک تجمع اعتراضی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: حماس بازدارندگی اسرائیل را به مایه خنده تبدیل کرده است و ما باید نتانیاهو را به زباله دان تاریخ بیاندازیم.

وی بر ادامه اعتراضات علیه نتانیاهو تاکید کرد و خواستار ملحق شدن پلیس به این اعتراضات شد.

این نظامی سابق صهیونیست ادامه داد: نتانیاهو و کابینه‌اش طی یک سال موفق به ویران کردن اسرائیل و فروپاشی سیستم قضایی، اقتصاد، پلیس و سیستم آموزشی شدند.

وی تاکید کرد: آنها همچنین روابط خارجی با جهان به رهبری آمریکا را ویران کردند.

این نظامی بازنشسته رژیم صهیونیستی همچنین افزود: در دوره نتانیاهو حماس موفق شد پایگاه‌های ارتش و شهرک‌ها را ویران و بیش از ۱۲۰۰ اسرائیلی را بکشد.

وی همچنین اظهار داشت: حماس ۲۴۰ نظامی و غیر نظامی اسرائیلی را به اسارت گرفت و با خود به نوار غزه برد و بازدارندگی اسرائیل را مضحکه خاص و عام کرد.

اخیرا روزنامه صهیونیستی هآرتص در گزارشی ضمن ابراز نگرانی از ادامه فعالیت کابینه رژیم صهیونیستی به نخست وزیری «بنیامین نتانیاهو» و همچنین ادامه جنگ این رژیم علیه مردم غزه نوشت: نتانیاهو در زمان جنگ «اسرائیل» را متلاشی می‌کند و ائتلاف با واشنگتن را به خطر می‌اندازد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها مقبولیت نتانیاهو نزد صهیونیست‌ها کاهش یافته است، افزود: نتانیاهو پس از کاهش شانس و مقبولیت خود در نظرسنجی‌ها، امیدوار است از خشم اسرائیلی‌ها برای برطرف شدن نیازهای انتخابی خود استفاده کند.

هآرتص اضافه کرد: «اسرائیلی‌ها از نتانیاهو خسته شده‌اند، اما او همچنان به قدرت چسبیده است».

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و ضربات مهلکی را به این رژیم وارد کردند و تل‌آویو نیز برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه را بمباران کرده است.

ایرنا

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها