گزارش العالم از تشدید بحران در کرانه باختری  + فیلم

سه شنبه 28 آذر 1402 - 16:20

خبرنگار شبکه العالم از تشدید بحران در کرانه باختری رود اردن خبر داد و گفت که اشغالگران همچنان به حملات خود علیه ساکنان این منطقه و بازداشت آنان ادامه می دهند.

العالم فلسطین اشغالی

"رایه عروق" خبرنگار العالم در کرانه باختری افزود : اوضاع در کرانه باختری به سمت بحرانی تر شدن پیش می رود به گونه ای که روز گذشته نظامیان اشغالگر به شهرک "عقربه" در جنوب شهر نابلس یورش بردند و منزل یکی از اسرای متهم به اجرای عملیات در شهر حواره را منفجر کردند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل چند دهه‌ است که سیاست منفجر کردن منازل فلسطینی‌ هایی را که مدعی است عملیات ضد اشغالگران را اجرا می کنند، دنبال می‌کند.

وی از یورش های گسترده نظامیان اشغالگر به رام الله طی امروز (سه شنبه)‌ و بازداشت تعدادی از فلسطینی ها در شهرک بیرزیت در شمال رام الله و محله المصایف خبر داد.

خبرنگار العالم با بیان اینکه نظامیان صهیونیست به اردوگاه قلندیا نیز یورش بردند و برخی از شهروندان را بازداشت کردند ، خاطرنشان کرد: این بازداشت ها همراه با ضرب و شتم فلسطینی ها و خانواده های بازداشت شدگان است.

وی افزود : نظامیان اشغالگر به شهرک نحالین در شمال غرب بیت لحم یورش بردند و طی آن تعدادی از فلسطینیها را بازداشت کردند. نیروهای اشغالگر اسرائیل همچنین امروز به دانش آموزان فلسطینی در حال رفتن به مدارس خود در شهرک نحالین نزدیک بیت لحم حمله ور شدند.

پربیننده ترین خبرها