افشای جنایتی هولناک در غزه؛ اعدام مردان مقابل چشم زنان و کودکان+فیلم

چهارشنبه 29 آذر 1402 - 15:01

خبرنگار العالم در غزه از وقوع جنایتی هولناک از سوی نظامیان صهیونیستی در منطقه الرمال پرده برداشت.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در دیر البلح غزه، گزارش داد نظامیان رژیم صهیونیستی پس از خارج کردن اهالی یک ساختمان مسکونی در منطقه الرمال در غزه، همه مردان را جلوی چشم زنان و کودکان، تیرباران کردند.

بنابر این گزارش، گفته می شود شماری از زنان هم در این جنایت فجیع، تیرباران شده اند.

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد، قطع بودن اینترنت مانع از اطلاع رسانی درباره این جنایات به جهانیان شده است. وی تصریح کرد که وزارت بهداشت فلسطین به محض فراهم شدن امکانات، درباره آمار هولناک کسانی که در این شب به شهادت رسیده اند، اطلاع رسانی خواهد کرد.

این گزارش می افزاید: روند ارتکاب جنایات از سوی رژیم صهیونیستی روز به روز سرعت بیشتری می گیرد و این رژیم با توجه به نبود هیچ مانع بین المللی همچنان به جنایات خود ادامه می دهد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که برخی خانواده ها به طور کامل از بین رفته اند نظیر اتفاقی که دیروز برای خانواده سالم رخ داد و این خانواده در حمله جنگنده های رژیم اشغالگر به ساختمانی با ۱۰۰ سکنه به طور کامل از بین رفت.

بنابر این گزارش،‌ نظامیان رژیم صهیونیستی هر شهروندی را که دستگیر می کنند از او درباره علت حضورش در شمال غزه بازجویی می کنند سپس او را یا می کشند یا کتک می زنند و یا زندانی می کنند.

پربیننده ترین خبرها