در گفت وگو با کارگردان زن سوری؛

آنجلینا جولی به کشتار مردم غزه به دست اسراییلی ها واکنش نشان داد

يکشنبه 3 دی 1402 - 18:14

آنجلینا جولی بازیگر زن مشهور آمریکایی در یک برنامه زنده با وعد الخطیب کارگردان زن سوری، گفت وگو و نسبت به کشتار فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی و حقوق بشر دروغین اظهار تاسف کرد.

العالم – فلسطین

بنابر این گزارش،‌ در این گفت وگو که در حاشیه آماده سازی فیلم مستند "ما جرأت می کنیم که آرزو کنیم" برگزار شد، آنجلینا جولی بازیگر زن مشهور آمریکایی نسب به قتل عام اهالی غزه واکنش نشان داد.

عد الخطیب کارگردان زن سوری، نیز درباره وضعیت اعراب و جنگ اسرائیلی و نسل کشی در نوار غزه که از 7 اکتبر باعث کشته شدن بیش از 20 هزار فلسطینی شده که اکثریت آنها نیز زنان و کودکان هستند، صحبت کرد.

آنجلینا تاسف عمیق خود را از تخلفات "اسرائیل" در خصوص قوانین جنگ علیه مردم فلسطین و سیاست یک بام و دو هوا و تبعیض در سراسر جهان درباره حقوق بشر ابراز کرد.

وی افزود: حقوق بشر در جهان یک دروغ بزرگ است، ایده دفاع از حقوق بشر در زمان جنگ های جهانی آغاز شد، اما باید اهداف روشنی برای حمایت از حقوق بشر وجود داشته باشد به ویژه که در درجه اول این ماموریت سازمان ملل متحد است.

آنجلینا جولی ادامه داد که روند امور به طور منطقی پیش نمی رود، زیرا برخی از مردم به طور کامل حقوق خود را دریافت می کنند و جهان با آنها همبستگی می کند، در حالی که برخی دیگر فقط درصدی از این حقوق را احقاق می نمایند و متأسفانه برخی هستند که اصلا به حقوقشان نمی رسند.

پربیننده ترین خبرها