جهاد اسلامی: دشمن همانند عرصه نبرد، در مذاکرات نیز به اهدافش نخواهد رسید

جهاد اسلامی: دشمن همانند عرصه نبرد، در مذاکرات نیز به اهدافش نخواهد رسید
دوشنبه 4 دی 1402 - 18:28

جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه آمریکا تجاوز به غزه را مدیریت می‌کند، گفت که اسرائیل در مذاکرات دستاوردی نخواهد داشت.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای بر ادامه حملات و مقاومت در برابر رژیم اسرائیل در غزه تأکید کرد.

به نوشته المیادین، جهاد اسلامی با اشاره به سخن جو بایدن مبنی بر اینکه درخواستی از نتانیاهو برای توقف جنگ نداشته است، گفت که آمریکا تجاوز به غزه را اداره می‌کند.

جهاد اسلامی فلسطین در ارتباط با مذاکرات غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی نیز گفت: «دشمن چیزی را که در عرصه نبرد به دست نیاورده را در مذاکرات به دست نخواهد آورد»

در این راستا خبرگزاری رویترز گزارش داد که یک هیأت از جهاد اسلامی روز گذشته وارد قاهره شده است تا با مقامات مصری در خصوص توقف حملات مذاکره کند.

«زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین نیز هفته گذشته گفته بود که مذاکرات قاهره با سه هدف «توقف حملات»، «عقب‌نشینی دشمن» و «بازسازی غزه» صورت می‌گیرد. به گفته او، تبادل اسرا تنها با معادله «همه در برابر همه» رخ خواهد داد.

روز شنبه نیز جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی با رد آتش‌بس‌های موقت، تاکید کردند که بدون توقف تجاوز و عقب‌نشینی اشغالگران از غزه، اسیری مبادله نمی‌کنند.

«محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین نیز گفت که موضع این جنبش کاملا با موضع «حماس» همخوانی دارد و مخالف مذاکره درباره اسرای اسرائیلی قبل از آتش‌بس همه‌جانبه و عقب‌نشینی کامل از نوار غزه است.

فارس

پربیننده ترین خبرها