رژیم اسرائیل منتظر پاسخ ایران به شهادت سردار موسوی از لبنان است

رژیم اسرائیل منتظر پاسخ ایران به شهادت سردار موسوی از لبنان است
سه شنبه 5 دی 1402 - 21:49

خبرنگار شبکه العالم گفت: پس از ترور سردار سرتیپ رضی موسوی در سوریه، صحبت از  پیش بینی و آمادگی نظامی در داخل سرزمین های اشغالی به خصوص در مرزهای شمالی است.

العالم _ فلسطین

خبرنگار شبکه العالم در قدس اشغالی تاکید کرد برخی منابع امنیتی و سیاسی رژیم اشغالگر، تشدید درگیری ها در جبهه لبنان را بسیار متفاوت از روزها و هفته های گذشته توصیف کرده و برخی نیزآن را به حادثه ترور مرتبط می دانند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی شهید سید رضی موسوی

وی خاطرنشان کرد: ترور این شخصیت عالی رتبه و نظامی ایران در سوریه، بر افکار عمومی داخلی این رژیم تأثیر گذاشت، اما مقامات رسمی سیاسی و یا حتی نظامی رژیم اشغالگر تلاش کردند تا آن را رد کنند که گویی این رویداد هیچ ارتباطی به تل آویو ندارد.

وی به نقل از منابع غیررسمی عبری گفت: اهداف اشغالگران با توجه به شکاف های داخل رژیم و همچنین با توجه به ضربات دردناکی که از مقاومت لبنان وارد می شود، افزایش یافته است.

وی افزود: شهید موسوی شخصیت بسیار مهم و از شخصیت هایی حامی جریان های مقاومت بود و با جبهه لبنان و گروههای فلسطینی ارتباط مستقیم داشت، آمریکا در تلاش است تا خود را از شکست نجات دهد زیرا متوجه شد که اشغالگران قادر به دستیابی به اهدافی در غزه نیستند.

گفتنی است، سید رضی موسوی معروف به سید رضی دیروز دوشنبه از مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در تجاوز رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه شهر دمشق به شهادت رسید.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها