راهپیمایی‌های همبستگی در سراسر شهرهای کرانه باختری

سه شنبه 5 دی 1402 - 23:09

 فلسطین اشغالی از جنوب یعنی کرانه باختری تا جنین در شمال شاهد برگزاری راه پیمایی هایی به دعوت  گروه ها و نیروهای فلسطینی و برای حمایت از مقاومت در نوار غزه بود.

العالم _ فلسطین

در این تظاهرات همچنین از اسرای فلسطینی که از 7 اکتبر مورد حملات سیستماتیک اداره زندان های رژیم اسرائیل قرار گرفته اند حمایت کردند.

همبستگی ها و تظاهرات های مراکز شهرها ، خواستار حمایت از نیروهای مقاومتی شد که نبردهای قهرمانانه در نوار غزه به راه انداخته و تلفات جانی و مالی به اشغالگران اسرائیلی وارد اورده اند و حمایت از اسرای فلسطینی در نبرد با زندان بانان اشان است .

عبدالفتاح دوله سخنگوی اداره امور زندانیان، به شبکه العالم گفت: ذهنیت اشغالگران حاکم ذهنیت نتانیاهو، اسموتریچ، بن گویر و راست افراطی است. آنها اکنون مطابق با پروژه‌های توراتی صهیونیستی در هدف قرار دادن همه فلسطینی‌ها و مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری برخورد می‌کنند و زندانیان داخل زندان‌ها را به شکلی وحشتناک آزار می دهند.

جنبش های کرانه باختری از 7 اکتبر تا به امروز متوقف نشده و فلسطینیان کرانه باختری علیرغم همه تلاش‌های اسرائیل برای استفاده از مشت پولادین علیه فلسطینی‌ها اعم از کشتن، دستگیری یا آواره کردن آنها، به این باور رسیده اند که استواری و پایداری به معنای پیروزی است و ماشین نظامی اسرائیل هر چقدر هم که کشته و ویرانی داشته باشد، توانایی ریشه کن کردن آنها را ندارد.

توفیق الطیراوی، یکی از اعضای کمیته مرکزی جنبش فتح گفت: اشغالگران نمی توانند بفهمند که مردم فلسطین از 100 سال پیش مبارزه می کنند و می توانند 100 سال دیگر برای حقوق خود مبارزه کنند .

فلسطینی‌های کرانه باختری در این مرحله، فقط با صدایشان می توانند از اسیران و نوار غزه، حمایت کنند ، اما صداها همیشه انقلاب‌ها را پیش می‌برد.

پربیننده ترین خبرها