سردار قاآنی: مقاومت فلسطین اجازه هر گونه تحرکی را از ارتش اشغالگر سلب کرد + فیلم

شنبه 9 دی 1402 - 21:59

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرزندان مقاومت فلسطین در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی ایستادند و  به آنها اجازه تحرک ندادند.

العالم - خبرنگاران

به گزارش العالم،‌سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حسن پورجعفری یار و همراه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار شهید پورجعفری از رزمندگان سرسخت جنگ تحمیلی بود که چهل سال با خلوص نیت و استواری با سپهبد شهید سلیمانی همراهی کرد و در پایان در کنار وی به شهادت رسید.

بنابر این گزارش،‌ مراسم چهارمین سالگرد شهادت حسن پورجعفری یار و همراه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز (شنبه) با حضور سردار قاآنی و شماری از مسئولان بلندپایه سیاسی و نظامی، شخصیت ها و خانواده های شهدا در تهران برگزار شد.

در مورد سردار شهید پورجعفری گفته شده که وی از رزمندگان سرسخت بود و همچنین از معدود افرادی بود که حاج قاسم به او اعتماد می کرد و برنامه ها و جلسات او را هماهنگ می کرد و او را دستیار ویژه و دست راست خود می دانست و در تمام مأموریت های داخلی و خارجی همیشه همراه حاج قاسم بود.

سردار قاآنی در سخنرانی خود به وضعیت بحران زده رژیم صهیونیستی و ارتش آن در اثر عملیات طوفان الاقصی رزمندگان مقاومت فلسطین پرداخت و گفت: ارتش اسرائیل به یک مایه ننگ تبدیل شده و هیچ کس حاضر نیست به آن بپیوندد. برای اولین بار در تاریخ رژیم صهیونیستی، بیش از نیمی از ارتش این رژیم در کرانه باختری مستقر هستند که منطقه کوچکی به اندازه نصف استان کرمان است. فرزندان مقاومت فلسطین در مقابل این ارتش ایستادند و به آن اجازه حرکت ندادند.

علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت که شهیدان سلیمانی و پورجعفری سال‌ها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه در نیروی قدس فعالیت و برای تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب اسلامی بسیار تلاش کردند و به همین دلیل است که نام آنها در تاریخ جاودانه شده است.

شرکت کنندگان در این مراسم، به رشادت ها و فداکاری های سردار شهید پورجعفری و سایر شهیدان در دفاع از اصول و مبانی خود اشاره کردند تا امت اسلامی در صلح و آرامش زندگی کند.

در همین پیوند، سردار محمد جعفر اسدی از دوستان سردار شهید پورجعفری در این مراسم گفت: این شهید یکی از عزیزترین و صمیمی ترین دوستانم بود و آرزوی شهادت در پیشگاه خداوند را داشت و به این افتخار نایل شد. این دلاورمردان، حلقه محاصره آمریکا را تنگ کردند.

پربیننده ترین خبرها