گزارش العالم از تجمع همبستگی با مردم غزه در دمشق+ویدئو

شنبه 9 دی 1402 - 22:42

تجمعی برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت تجاوزگری رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در اردوگاه الیرموک دمشق برگزار شد.

العالم ـ سوریه

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه،‌ تجمع همبستگی با ملت فلسطین در اردوگاه الیرموک با همت و نظارت جنبش «فلسطین آزاد» برگزار شد. شرکت‌کنندگان خواستار توقف کشتار جمعی و نسل‌کشی مردم بی‌گناه غزه از سوی رژیم اشغالگر شدند.

شرکت‌کنندگان برای اعلام همبستگی با مردم غزه و محکوم‌کردن جنگ تجاوزکارانه که 85 روز است ادامه دارد، در اردوگاه الیرموک در دمشق تجمع کردند و سکوت جهانیان در برایر کشتار زنان و کودکان غزه را محکوم کردند.

«محمد عویص» دبیر جنبش «فلسطین آزاد» در گفتگو با خبرنگار العالم گفت: ما با برادرانمان در غزه اعلام همبستگی می کنیم. ما اینجا آمده‌ایم تا به آنها بگوییم که تمام لحظات درد و رنج شما را ارج می‌نهیم و عمیقا اندوهگین هستیم و در عین حال می‌گوییم که این فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها بسیار بزرگ است.

این تجمع همچنین شاهد حضور صدها نفر از مبارزان جنبش «فلسطین آزاد» با لباس نظامی و پیامی آشکار مبنی بر آمادگی جوانان فلسطینی برای مقابله با دشمن و تاکید بر گزینه مقاومت تا پیروزی و آزادسازی فلسطین بود.

«خالد عبدالمجید» دبیر کل جبهه مبارزه مردمی فلسطین نیز به خبرنگار العالم گفت: مقاومت پیروزی بزرگی علیه دشمن صهیونیستی محقق کرد و این رژیم را به ذلت کشاند و این رژیم پس از 85 روز نتوانست هیچ یک از اهداف خود را محقق کند.

شرکت‌کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین، خواهان توقف جنگ و کشتار مردم غزه شدند و از جامعه جهانی خواستند تا سکوت خود را بشکند و دشمن صهیونیستی را به سبب جنایاتش در غزه محاکمه کنند. آنها همچنین خواهان توقف تمام اشکال عادی‌سازی روابط با این رژیم جنایتکار شدند.

پربیننده ترین خبرها