خودکشی یک گروهبان پلیس نیویورک بعد از به قتل رساندن اعضای خانواده‌اش

خودکشی یک گروهبان پلیس نیویورک بعد از به قتل رساندن اعضای خانواده‌اش
يکشنبه 10 دی 1402 - 21:40

مقامات پلیس آمریکا از پیدا شدن اجساد یک خانواده چهار نفره خبر دادند و اعلام کردند که گروهبان اداره پلیس نیویورک همسر و پسران خود را قبل از اینکه خودکشی کند، به ضرب گلوله کشته است.

العالم - آمریکا

به گزارش تارنمای شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز»، مقامات پلیس آمریکا اعلام کردند که واتسون مورگان ۴۹ ساله که گروهبان اداره پلیس «برانکسویل» در نیویورک است، همسرش اورنلا مورگان ۴۳ ساله و ۲ پسر ۱۰ و ۱۲ ساله خود را قبل از اینکه خودکشی کند، به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

بر اساس این گزارش، پس از اینکه واتسون مورگان برای شیفت عصر خود در اداره پلیس برانکسویل حاضر نشد، پلیس جسد آن‌ها را در خانه‌شان در شهر «نیو سیتی» در حومه نیویورک کشف کرد.

اداره پلیس «کلارکتاون» اعلام کرد: «در این مرحله از تحقیقات، به نظر می‌رسد که واتسون همسر و ۲ فرزندش را قبل از اینکه خودکشی کند، کشته است.»

پلیس گفت که هر چهار نفر به ضرب گلوله زخمی شده بودند و یک قبضه اسلحه کمری نیز در محل حادثه کشف شده است.

به گزارش ایرنا، سازمان آرشیو خشونت‌های مسلحانه (GVA) پیشتر اعلام کرد که در سال ۲۰۲۳ بیش از ۴۲ هزار نفر در آمریکا با سلاح ها گرم و سرد جان خود را از دست دادند.

این آمار حاکی است که در آمریکا روزانه تقریبا ۱۱۸ نفر به دلیل خشونت‌های مسلحانه جان خود را از دست داده‌اند. همچنین ۳۵ هزار و ۷۳۷ تن نیز در این تیراندازی‌ها زخمی شده‌اند.

نتایج نظرسنجی موسسه افکارسنجی پیو هم نشان می‌دهد که افزایش خشونت مسلحانه در آمریکا، شهروندان این کشور را به خرید و مالکیت سلاح ترغیب کرده، به نحوی که ۷۲ درصد از مردم به دلیل نگرانی از امنیت و به منظور محافظت از خود اسلحه داشته یا قصد خرید آن را دارند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها