شکست امنیتی جدید برای رژیم صیهیونیستی؛

شهرک‌نشینی که نتانیاهو و ارتش را فریب داد! +تصاویر

شهرک‌نشینی که نتانیاهو و ارتش را فریب داد! +تصاویر
دوشنبه 11 دی 1402 - 21:50

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند: یک شهرک‌نشین با جعل هویت، خود را یکی از اعضای سرویس امنیت داخلی رژیم اشغالگر (شاباک) معرفی کرده و تعدادی از مهمات و تجهیزات نظامی ارتش از مقری در نزدیکی غزه به سرقت برده است.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، در یک شکست امنیتی فاجعه‌بار برای رژیم اشغالگر، یک شهرک‌نشین چند ماه نقش یک نیروی نظامی را در یک واحد رزمی نخبه در سرویس امنیت داخلی(شاباک) بازی کرده و تعدادی از مهمات و تجهیزات نظامی ارتش صهیونیستی را دزدیده است.

کانال ۱۲ عبری گزارش داد که "روی یفراچ" (۳۵ ساله) هرگز در ارتش «اسرائیل» خدمت نکرده است اما با این وجود توانسته با جعل هویت، به مناطق جنگی راه یابد.

طبق این گزارش، یفراچ اهل شهر تل‌آویو است و به اتهام جعل هویت یک نظامی، سرقت اسلحه، مهمات و تجهیزات نظامی و امنیتی از منطقه جنگی غزه دستگیر شده است.

پنج اتهام علیه این صهیونیست، از جمله کلاهبرداری و دزدی، مطرح شده و احتمالا او با مجازات حداکثر ۳۶ سال زندان روبه‌رو می‌شود.

کانال ۱۲ عبری عکسی را منتشر کرده که مربوط به یک ماه پیش است؛ این عکس که حدود یک ماه پیش گرفته شده بود، روی یفراچ را در کنار "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر در محل فرود هلیکوپتر، در حالی که لباس نظامی به تن دارد و سلاح حمل می‌کند، نشان می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها