چرا نتانیاهو به ترور رهبران مقاومت روی آروده است؟

چرا نتانیاهو به ترور رهبران مقاومت روی آروده است؟
چهارشنبه 13 دی 1402 - 12:27

کارشناس عرب امور اسرائیل گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از شکست و ناکامی در تحقق اهدافش در جریان جنگ علیه نوار غزه، اقدام به ترور "صالح العاروری" نائب رئیس جنبش حماس کرد تا وجهه تخریب‌شده خود را ترمیم کند.

العالم- فلسطین اشغالی

"سلیمان بشارات" کارشناس عرب مسائل اسرائیل در گفت‌وگو با تلویزیون العالم اظهار داشت: تحلیل توان رژیم اشغالگر در میدان نبرد علیه نوار غزه و ناتوانی آن در تحقق هرگونه اهدافش در این جنگ، این رژیم را به ترور صالح العاروری نایب رئیس اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس سوق داد تا شکست خود را جبران کند.

بشارات افزود: رژیم اشغالگر از طریق این عملیات ترور تلاش می‌کند شکست مفتضحانه سرویس‌های جاسوسی و نظامی‌اش را که بعد از عملیات "طوفان الاقصی" در هفتم اکتبر، در انزوا به‌سر می‌برند، تلافی کند.

این کارشناس سیاسی تأکید کرد که "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر اسرائیل اولین کسی است که از این عملیات ترور نفع می‌برد؛ زیرا وی به دلیل تلفات مادی و انسانی رژیم اشغالگر در جریان جنگ غزه، در داخل مورد انتقاد و هجمه قرار گرفته است و انتظار می‌رود که با پایان این جنگ، خود نیز در صحنه سیاسی این رژیم قربانی شود، لذا به همین دلیل است که تلاش می‌کند ترور رهبران حماس را به عنوان دستاورد سیاسی خود معرفی کند.

پربیننده ترین خبرها