گزارش خبرنگار العالم در جنین از شب پر حادثه این اردوگاه

يکشنبه 17 دی 1402 - 15:02

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، 6 جوان فلسطینی صبح امروز یکشنبه در جریان عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از جنوب جنین هدف بمباران پهپادی رژیم اشغالگر قرار گرفتند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم از محل ترور شهدای فلسطینی در جنوب جنین گزارش داد: 4 نفر از شهدای امروز جنین برادر بودند، به جز آنها 2 تن دیگر نیز به شهادت رسید و همچنین یک فلسطینی دیگر نیز شرایط نامناسبی دارد.

پزشک حاضر در صحنه جنایت اشغالگران در گفت و گو با شبکه العالم گفت: این جوانان هدف موشک هدایت شونده قرار گرفته و جسد یکی از این جوانان تکه تکه شده و این احتمال وجود دارد که این موشک به طور خاص این جوانان را هدف قرار داده باشد.

خبرنگار العالم افزود: رژیم اسرائیل از ساعات اولیه بامداد از اردوگاه جنین عقب نشینی کرد و درگیری هایی میان رزمندگان مقاومت از همه جناح ها و ارتش رژیم اشغالگر درگرفت.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان مقاومت توانستند با کمین آتشین، نیروهای اشغالگر در حال نفوذ به اردوگاه جنین را به دام بیاندازند به طوری که چندین بمب متوالی منفجر شد و به دنبال آن هدف گیری مستقیم و شدید با گلوله های آتشین رخ داد که به کشته و زخمی شدن سربازان رژیم اشغالگر منجر شد و آنان نیز در پاسخ به تلفاتی که دیده بودند با هدف قرار دادن غیرنظامیان خاندان العصاصه در صدد انتقام گیری برآمدند که 6 نفر از آنان در راه آزادی بیت المقدس به شهادت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها