اسامه حمدان: ترور شیخ العاروری پایداری ما را نخواهد شکست/ تحقق شروط مقاومت تنها راه آزادی اسرای صهیونیست است

اسامه حمدان: ترور شیخ العاروری پایداری ما را نخواهد شکست/ تحقق شروط مقاومت تنها راه آزادی اسرای صهیونیست است
يکشنبه 17 دی 1402 - 20:56

عضور ارشد جنبش حماس در لبنان با بیان این که ترور شیخ العاروری هرگز پایداری و مقاومت ما را در هم نخواهد شکست، تاکید کرد که از دشمن انتقام خواهیم گرفت.

العالم ـ لبنان

بنابر این گزارش، اسامه حمدان از رهبران سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس) در لبنان، طی سخنانی که از شبکه خبری العالم به صورت زنده پخش شد، اظهار داشت: عملیات مذبوحانه ترور شیخ العاروری هرگز پایداری و مقاومت ما را در هم نمی شکند.
گفتنی است که «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس سه شنبه شب (12 دی ماه) در لبنان و در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی بر اثر حمله پهپادی در بیروت به شهادت رسید.

وی افزود: دشمن صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد و به زودی با آزادی کامل فلسطین از رژیم صهیونیستی انتقام خواهیم گرفت.

این رهبر حماس در ادامه گفت: دشمن صهیونیستی بار دیگر ثابت کرد که برای قوانین و موازین بین المللی احترامی قائل نیست و حاکمیت هیچ کشوری را به رسمیت نمی شناسد.
وی با اشاره به جنایات و وحشی گری های صهیونیست ها خاطرنشان کرد،‌ رژیم صهیونیستی 70 درصد تاسیسات زیربنایی غزه را با هدف وادار کردن مردم آن به مهاجرت منهدم کرده است.

این عضو برجسته حماس در ادامه با بیان این که 109 نفر از خبرنگاران در حملات رژیم اسرائیل به غزه در 93 روز گذشته به شهادت رسیده اند، افزود: جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه خبرنگاران در غزه نشانه تلاش دشمن برای کشتن واقعیت است.

حمدان گفت: بر اثر حملات رژیم صهیونیستی حدود 4 درصد از ساکنان نوار غزه شهید، مجروح یا مفقود و بیش از 1.9 میلیون فلسطینی در این منطقه آواره و بی‌سرپناه شده اند.

وی در ادامه افزود: رزمندگان مقاومت در سلامت هستند و به مقاومت در برابر دشمن ادامه می‌دهند و دشمن نتوانسته است هیچ یک از اهداف اعلام شده اش را از آغاز این جنگ محقق کند.

عضو برجسته حماس خاطرنشان کرد: مقاومت در نبرد با دشمن اشغالگر اسرائیلی ثابت کرده که بر روند نبرد سیطره دارد.
اسامه حمدان همچنین تصریح کرد: مبارزان مقاومت در کرانه باختری ثابت قدم و همچنان در حال وارد کردن ضربات بر دشمن هستند.

وی بار دیگر تاکید کرد که تحقق شروط مقاومت تنها راه آزادی اسرای صهیونیست است.

حمدان همچنین با بیان این که غزه بخشی از کشور فلسطین دارای حاکمیت کامل به پایتختی قدس است، تصریح کرد، سرزمین ما تنها سرزمین فلسطینی برای ملت فلسطین خواهد بود.

وی گفت: تنها ملت فلسطین است که در مورد سرنوشت فلسطین و سرزمین و نظام آن تصمیم‌گیری می‌کند.

این عضو برجسته حماس همچنین افزود: اصرار دولت آمریکا بر ادامه تسلیح رژیم اشغالگر صهیونیست دلیلی بر مشارکت آن در جنگ و جنایت علیه غزه است.

پربیننده ترین خبرها