سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی:

خون‌های مردم غزه سرعت سقوط رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌کند

خون‌های مردم غزه سرعت سقوط رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌کند
سه شنبه 19 دی 1402 - 11:53

فرمانده کل ارتش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، گفت: هیچ چیز شکست خفت‌بار این رژیم در غزه را جبران نخواهد کرد.

العالم - ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بخش‌های مختلف منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، پایگاه شهید عبدالکریمی و منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش بازدید کرد و توان رزمی و عملیاتی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده کل ارتش در این بازدیدها با قدردانی از همه کارکنان ارتش و خانواده‌های فهیم و صبور آن‌ها، نتیجه تلاش‌ها را ارتقاء توان و آمادگی رزمی برشمرد و تأکید کرد: لازم است هر روز بر قدرت خود برای دفاع از کشور بیافزاییم.

سرلشکر موسوی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان، گفت: این رفتار کوردلانی است که توان مبارزه در میدان را ندارند و دست به کشتار افراد بی‌سلاح می‌زنند.

فرمانده کل ارتش در ادامه، خاطرنشان کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی هم با حمایت پشتیبانی آمریکا و سایر کشورهای غربی، انتقام شکست سنگین و تاریخی خود از حماس را، از کودکان، زنان و غیرنظامیانی بی‌سلاح و بی‌دفاع می‌گیرد که البته هیچ چیز شکست خفت‌بار او را جبران نخواهد کرد و این خون‌های پاک سرعت سقوط رژیم آپارتاید صهیونیستی را بیشتر خواهد کرد.

سرلشکر موسوی به اهمیت حضور مردم در انتخابات نیز اشاره و تصریح کرد: انتخابات عرصه بسیار مهم و سرنوشت‌ساز حضور مردم است و وظیفه ملی همه ماست که برای پیشرفت و سربلندی کشور و حل مشکلات، حضور گسترده و حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

پربیننده ترین خبرها