روایت یک شاهد عینی از دزدی نظامیان صهیونیست دربازرسی از وسایل خانه فلسطینیان+ ویدیو

چهارشنبه 20 دی 1402 - 13:51

یک شاهد عینی گفت نیروهای اشغالگر در بازرسی وسایل زندگی فلسطینیان در مدرسه مالزی در منطقه النصیرات در نوار غزه، علاوه بر غارت وسایل خانه، پول و تلفن زنان آواره فلسطینی را نیز به سرقت می بردند.

العالم ـ فلسطین

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه،‌ این شاهد فلسطینی خاطرنشان کرد: هم اکنون نظامیان صهیونیست در مدرسه مالزی در منطقه النصیرات بودند که به منطقه الزهرا و اردوگاه النصیرت منتهی می شود.

وی افزود اشغالگران شبانه وارد منطقه شدند و مدرسه را محاصره و دیوارها را منفجر کردند. آنها سپس همه افراد را به صف و هرکس را که خواستند بازداشت کردند و زنان و بزرگسالان را باقی گذاشتند.

این شاهد عینی تاکید کرد نظامیان اسرائیلی همانند نازی ها، هنگام به صف کردن افراد، پول و تلفن همراه زنان را دزدیدند و خانه ها را سرقت کردند.

این شهروند فلسطینی ادامه داد، اشغالگران از دیشب تا کنون با یورش به این منطقه مردان را برهنه کرده و در حال بازجویی از آنها هستند و در همین حال با ریختن آب روی سر بازداشت شدگان، آنان را اینگونه در فصل سرما شکنجه می کنند. این در حالی است که بازداشت شدگان غیرنظامی هستند و ارتباطی با مقاومت و درگیری ها ندارند.

این شاهد عینی گفت نظامیان صهیونیست با این حال نتوانسته اند حتی یک نفر از نیروهای مقاومت را بازداشت کنند. اشغالگران بدانند که ما آماده شهادت هستیم برخلاف اشغالگران که مرگ را پایان زندگی می دانند.

پربیننده ترین خبرها