گزارش العالم؛

آخرین تحولات حملات ارتش اشغالگر به غزه و واکنش مقاومت +ویدئو

جمعه 22 دی 1402 - 22:47

خبرنگار العالم در دیرالبلح از درگیری شدید در مناطقی از خانیونس میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش اشغالگر خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

اسرا البحیصی خبرنگار العالم از باریکه غزه گزارش داد: مقاومت فلسطین اعلام کرد که توانسته است خمپاره‌هایی با کالیبر 60 به سمت نظامیان اشغالگر در منطقه خان یونس شلیک کند.

وی افزود: مقاومت همچنین از حملات راکتی و خمپاره ای به نظامیان متجاوز صهیونیستی در اردوگاه البریج خبرداد.

البحیصی همچنین خاطرنشان کرد: «گروهانهای قدس اعلام کرده‌اند توانسته‌اند جاده‌ای را با کارگذاشتن تعدادی مین منفجر کنند. این جاده برای تدارکات اشغالگران در جنوب و شرق شهر غزه در نظر گرفته شده است. این اقدام موید وجود نیروهای مقاومت تا این لحظه در شهر غزه است علیرغم اینکه اشغالگران مدعی کنترل این مکان هستند.»

خبرنگار العالم افزود: «نظامیان اشغالگر طی 24 ساعت گذشته 13 قتل عام انجام دادند که منجر به شهادت حدود 151 نفر و زخمی شدن حداقل 248 نفر دیگر شد. این مجروحان در شرایط اسفباری به سر می برند. مواد بکار رفته در موشک‌های اشغالگران به اعماق بدن نفوذ می کند و باعث قطع شدن تاندون‌ها و ایجاد معلولیت می شود و به علت فقدان توانمندی‌های پزشکی برای مقابله با این آسیبهای شدید، مجروحان با خطر ابتلا به سایر بیماری مواجه هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها