2 فرمانده ارتش صهیونیستی در نبردهای نوار غزه زخمی شد

2 فرمانده ارتش صهیونیستی در نبردهای نوار غزه زخمی شد
شنبه 23 دی 1402 - 09:08

منابع عبری از زخمی شدن دو فرمانده گردان ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته در نبردهای زمینی در نوار غزه خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، پایگاه خبری عبری زبان والا اعلام کرد که فرمانده گردان 8226 و گردان 363 ارتش این رژیم در نبرد با مقاومت در نوار غزه زخمی شدند.

وب سایت والا همچنین شامگاه جمعه فاش کرد که از آغاز جنگ در نوار غزه در 7 اکتبر 2023، 4000 سرباز اسرائیلی معلول و دچار نقص عضو شده اند.

بنابر این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) با بمباران خانه‌ای در رفح در جنوب نوار غزه که افراد آواره و بی‌سرپناه در آن ساکن بودند، 12 شهروند فلسطینی دیگر را به شهادت رساندند. بیشتر تلفات و شهدای این حمله را کودکان تشکیل می دهند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز حملات گسترده‌ای را به شهر خان یونس در جنوب نوار غزه انجام داد در این حملات مناطقی در مرکز و جنوب خان یونس به طرز جنون‌آمیزی بمباران شد.
به دنبال این حملات منابع فلسطینی از درگیری شدید مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در این شهر خبر دادند.
بنابر اعلام وزارت بهداشت در نوار غزه تعداد قربانیان و مجروحان نوار غزه در نتیجه بمباران مداوم رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر سال گذشته (15 مهر ماه/ آغاز عملیات طوفان الاقصی) به 23708 شهید و 60005 مجروح رسیده است.

ارتش اشغالگر اسرائیل به نوبه خود در آخرین آمار منتشر شده در سایت رسمی خود اعلام کرد که از 7 اکتبر 2023 تاکنون 520 افسر و سرباز کشته شده اند.

پربیننده ترین خبرها