انهدام 5 تانک و نفربر و کشته شدن 2 نظامی اسراییلی/ هدف قرار دادن بالگرد اسرائیلی با موشک زمین به هوا در غزه

انهدام 5 تانک و نفربر و کشته شدن 2 نظامی اسراییلی/ هدف قرار دادن بالگرد اسرائیلی با موشک زمین به هوا در غزه
شنبه 23 دی 1402 - 13:46

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس از انهدام چهار دستگاه تانک «مرکاوا» و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش رسانه های فلسطینی، گردان‌های عزالدین قسام ظهر امروز (شنبه) اعلام کرد که چهار تانک مرکاوا و یک نفربر صهیونیستی را با راکت های «یاسین۱۰۵» در شرق خانیونس واقع در جنوب غزه هدف قرار داده است.

این گردان ها همچنین از هدف قرار دادن یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر خانیونس در جنوب نوار غزه با موشک زمین به هود خبر داد.

گردان‌های قسام همچنین اعلام کرد که نیروهایش ادوات جنگی ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین هدف قرار دادند.

درهمین حال شاخه نظامی حماس اعلام کرد یک بالگرد اسرائیلی را در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه با موشک زمین به هوا هدف قرار داده است.
قسام 2 نظامی اسرائیلی را از فاصله صفر از پا درآورد

نیروهای گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس همچنین اعلام کرد که دو نظامی اشغالگر اسرائیلی را در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه از فاصله صفر هدف قرار داده و از پا درآوردند.
در همین حال پایگاه صهیونیستی واللا نیز گزارش داد که اسراییل به معلول شدن چهار هزار نظامی خود در نتیجه نبردهای زمینی در نوار غزه اعتراف کرد.

پربیننده ترین خبرها