جنبش حماس:

عملیات «رعنانا» واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین است

عملیات «رعنانا» واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین است
دوشنبه 25 دی 1402 - 21:08

جنبش حماس اعلام کرد عملیات فدایی مبارزان فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین «رعنانا» در شمال تل آویو، یک واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران و تجاوز مستمر آنها به ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری است.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از رسانه های فلسطینی، سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز (دوشنبه) اعلام کرد که ۲ عملیات ضد صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «رعنانا» در شمال شهر تل‌آویو رخ داده است.

طبق این گزارش، تا بدین لحظه ۱۹ صهیونیست مجروح شده‌اند و حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

طبق گزارش اولیه، یک عملیات به طور زیرگیری با خودرو انجام شده و عملیات دیگر حمله با سلاح سرد بوده است.

جنبش حماس همچنین تأکید کرد: ملت قهرمان فلسطین و مقاومت شجاع آن از رفح تا جنین به دفاع از ملت، سرزمین و مقدسات‌شان در مقابل دشمن نازی و مجرم ادامه خواهند داد و خون کودکان و غیرنظامیان بی دفاعی که توسط اشغالگران در غزه و کرانه باختری ریخته شده است، دامن اشغالگران و شهرک‌نشینان تروریست آن را خواهد گرفت.

جنبش حماس تصریح کرد: از جوانان انقلابی و مقاوم فلسطینی در سراسر کرانه باختری و بیت المقدس می خواهیم بر شدت مبارزات و اقدامات انقلابی شان تا نابودی اشغالگران نازی و آزادی سرزمین و مقدسات‌مان و همچنین برپایی کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف ادامه دهند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین اعلام کرد: عملیات فدایی رعنانا یک واکنش طبیعی به جنایات و تجاوز و کشتاری است که رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین انجام می دهد.

شهردار شهرک صهیونیست نشین رعنانا از صهیونیست ها خواسته است که در خانه خود بمانند و تردد نکنند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها