حمله موشکی مقاومت عراق به قلب رژیم صهیونیستی

سه شنبه 26 دی 1402 - 21:14

مقاومت عراق اعلام کرد چند روز قبل یک هدف حیاتی را در مرکز رژیم صهیونیستی با موشک الارقب یک موشک کروز پیشرفته دوربرد، هدف حمله قرار داده است.

العالم - عراق

شبکه خبری النجباء به نقل از مقاومت عراق گزارش داد، این حمله با موشک «الارقب» که یک موشک کروز پیشرفته است، صورت گرفت و حملات نیروهای مقاومت به صهیونیستها همچنان ادامه خواهد داشت.

«حسین الموسوی» سخنگوی جنبش النجباء عراق درباره این حملات که پیش از این هم صورت گرفته بود، گفت: حمله به حیفا و هدف قرار دادن عمق فلسطین اشغالی پیامی روشن برای رژیم اشغالگر اسرائیل داشت و نشان داد که محور مقاومت هرگز از اهداف راهبردی‌ خود در منطقه دست نمی‌کشد.

الموسوی همچنین تصریح کرد: «مقاومت عراق قادر است که به مناطقی دورتر از حیفا نیز دست یابد و شرایط مناسبی برای توسعه سلاح‌های خود می‌یابد. هدف قرار دادن حیفا یک امر آنی و لحظه‌ای نیست، بلکه یک سیستم یکپارچه برای مقابله با آنچه رژیم اسرائیل و آمریکا انجام می دهند، است.

وی درباره علت این حملات هم پفت: هدف مقاومت این است که نقشه آمریکا در منطقه را بر هم بزند و تلاش‌های اشغالگر غزه را بی‌اثر کند..مقاومت قادر است این نبرد را برای مدتی طولانی مدیریت کند، زیرا دارای قابلیت‌هایی است که به آن، این امکان می دهد».

مقاومت اسلامی عراق یکشنبه گذشته اعلام کرد که چند روز پیش یک هدف حیاتی را در حیفای اشغالی با موشک الارقب هدف قرار داده و این عملیات را در راستای کمک به مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر قدس در حق شهروندان فلسطینی انجام داده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها