رهبر انصارالله یمن: آمریکا می‌کوشد جهان اسلام را با تهدید از ارائه هر نوع کمک به مردم فلسطین بازدارد/ برخی از کشورهای اسلامی نسبت به مساله فلسطین کوتاهی کرده اند

رهبر انصارالله یمن: آمریکا می‌کوشد جهان اسلام را با تهدید از ارائه هر نوع کمک به مردم فلسطین بازدارد/ برخی از کشورهای اسلامی نسبت به مساله فلسطین کوتاهی کرده اند
پنج‌شنبه 28 دی 1402 - 17:30

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در زمینه تحقق اهدافش با شکست مواجه شده اما به ریختن خون بی گناهان ادامه می‌دهد که بر اثر آن تاکنون ده ها هزار فلسطینی شهید و مجروح شده اند.

العالم - یمن

«عبدالملک بدر الدین الحوثی»، رهبر انصارالله یمن امروز در سخنانی گفت: دنیا مظلومیت مردم فلسطین را مشاهده و به آن اعتراف می کند، تمام طرف‌هایی که ادعا می کردند در مسئله فلسطین نقشی دارند اکنون تنها تماشاچی هستند.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: برخی از کشورهای اسلامی نسبت به مساله فلسطین کوتاهی کرده اند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در زمینه تحقق اهدافش با شکست مواجه شده اما به ریختن خون بی‌گناهان ادامه می دهد که بر اثر آن تاکنون ده‌ها هزار فلسطینی شهید و مجروح شده اند.

سید عبدالملک الحوثی افزود: آمریکا به خاطر حمایت از رژیم صهیونیستی در سطوح نظامی و سیاسی در جنایات این رژیم علیه مردم فلسطین شریک است، مصلحت امت در حمایت از مردم فلسطین است.

وی اظهار داشت: آمریکا می کوشد جهان اسلام را با تهدید از ارائه هر نوع کمک به مردم فلسطین بازدارد، دشمن صهیونیستی در صد روز بیش از دو هزار حمله علیه مردم فلسطین انجام داده است.

وی ادامه داد: آن چه که علیه مردم فلسطین انجام می شود، تجاوز ظالمانه، تخریب گسترده و نقض قوانین و موازین است، موضع آمریکا و انگلستان در مقابل جنایات دشمن صهیونیستی بسیار شرم آور است.

الحوثی اضافه کرد: سازمان ملل متحد، سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب فقط به انتشار بیانیه و محکوم کردن اکتفا کردند.

الحوثی تاکید کرد: بسیاری از مقام های آمریکایی همدست صهیونیستها هستند، اعضای دو حزب جمهوری خواه و دمکرات آمریکا با یکدیگر بر سر حمایت از صهیونیسم رقابت می کنند، آمریکا به خاطر کمک آشکار به رژیم صهیونیستی شریک جرم تل آویو است، تعهد آمریکا به حمایت از صهیونیست های یهودی، فراتر از قوانین و موازین است، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها معتقدند که مردم فلسطین حق دفاع از خود و سرزمینشان را ندارند.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: بیش از صد روز است که مردم غزه با شجاعت در برابر ماشین جنگی ویرانگر و مرگبار دشمن صهیونیستی می جنگند، دغدغه غرب فقط توصیف رزمندگان مقاومت به عنوان تروریست است، رزمندگان قهرمان فلسطین حق دارند که از کودکان، زنان و حقوق مشروعشان دفاع کنند.

رهبر انصارالله یمن اظهار داشت: مردم فلسطین حق دفاع از آرمان عادلانه خود در برابر دشمن صهیونیستی را دارند.

سید عبدالملک الحوثی گفت: آمریکا دفاع از رژیم صهیونیستی و مقابله با فلسطینیان را حق خود می داند، وقتی آمریکا به خود حق می‌دهد از فاصله 9 هزار کیلومتری به منطقه ما بیاید پس برای چه حق حمایت از مردم فلسطین که بخشی از ما هستند را نداشته باشیم، صهیونیستها نه فقط برای مردم فلسطین بلکه برای تمام امت خطرناک هستند.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: صهیونیستها دشمن تمام امت هستند، امت امروز بر سر دو راهی انضمام به بلوک آمریکایی صهیونیستی و انضمام به محور مقاومت قرار دارد، باید جهاد کنیم و موضعی قاطع داشته باشیم، یمن به عنوان پرچمدار جهاد در راه خدا در برابر دشمن نقش خود را ایفا می کند.

رهبر انقلاب یمن گفت: مردم یمن در سخن و عمل از مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان آن حمایت کرده اند، موضع نظامی یمن در قبال مردم فلسطین مبتنی بر منطق ایمانی است، ما بر اساس موضع ایمانی مان آماده ایم در راه خداوند متعال شهید شویم.

وی گفت: مردم ما بر اساس منطق ایمان شان با دشمنان خدا جنگیده و تاکنون میلیاردها دلار به آنان خسارت وارد کرده اند.

رهبر انصارالله یمن افزود: خدا را به خاطر نعمت رویارویی مستقیم به آمریکا، اسرائیل و انگلستان شکر می کنیم زیرا این سه منبع شر و فساد در زمین هستند.

الحوثی نیز تاکید کرد: از مردم فلسطین حمایت می کنیم که انواع جنایات علیه آن انجام شده است.

وی گفت: ما به وعده الهی که در قرآن کریم به آن اشاره شده است و تحقق آن ایمان داریم.

رهبر انقلاب یمن ادامه داد: موضع آمریکا ما را نمی ترساند و هیچ تاثیری بر ما ندارد.

وی اظهار داشت: ما در سنگر مقابله با اشرار، طاغوت، ستمگران و فاسدان هستیم و در این مسیر از یاری خداوند متعال بهره مند هستیم.

الحوثی تصریح کرد: آمریکا که از جنایات صهیونیستی حمایت می کند دیگران را به تروریسم متهم می کند.

وی افزود: اینکه آمریکا ما را چگونه توصیف می کند اهمیتی ندارد.

عبدالملک بدر الدین الحوثی گفت: به حمله به کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن فلسطین اشغالی تا زمان پایان یافتن تجاوز به غزه و رفع محاصره آن ادامه خواهیم داد.

او تاکید کرد: اهالی غزه حق دارند که رفع محاصره خود را بخواهند و گذرگاه آبی و گذرگاه زمینی به طرف مصر داشته باشند.

وی افزود: در برابر تجاوز آمریکایی انگلیسی برای حمایت از اسرائیل که هدفش استمرار جنایات اسرائیلی علیه مردم فلسطین است، خواهیم ایستاد.

الحوثی گفت: ما آمریکا و انگلستان را جزو کشورهای حامی تروریسم صهیونیستی می دانیم.

رهبر انقلاب یمن ادامه داد: آمریکا در تلاش است بقیه کشورهای جهان را به مشارکت در تجاوز علیه مردم فلسطین سوق دهد.

او تصریح کرد: آمریکا، انگلستان و اسرائیل حاکمیت یمن را نقض کرده و خود را وارد جنگ با آن کرده اند.

پربیننده ترین خبرها