گزارش العالم از عملیات ویژه حزب الله در اراضی اشغالی+ویدئو

جمعه 29 دی 1402 - 22:06

نیروهای حزب الله لبنان اخیراً طی عملیات ویژه ای با موشک برکان تجمعی از سربازان رژیم اشغالگر را در پایگاه الرمثه در فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

العالم - لبنان

خبرنگار شبکه العالم در جنوب لبنان گفت: چندی پیش عملیات ویژه ای توسط مقاومت انجام شد که تجمع نظامیان اشغالگر را در پایگاه الرمثه و اطراف آن را با موشک برکان هدف قرار داد.

وی افزود: بمباران رژیم صهیونیستی در حومه روستاهای مجاور نوار مرزی اشغالی از دشت الخیام تا الحمامص، شهرک راشیا الفخار و حومه شهرک العدیسه همچنان ادامه دارد. به گونه ای که هواپیماهای رژیم اشغالگر چندی پیش منطقه میان العدیسه و کفرکلا را بی وقفه بمباران کردند.

خبرنگار العالم گفت: در بخش مرکزی، حملات بر بخش های میس الجبل، عیترون و مارون الرأس متمرکز است ، وحملاتی پیش از آن در بخش غربی به ویژه منطقه الحدب در نزدیکی عیتا الشعب و رامیا در بخش غربی انجام شده بود.

وی خاطرنشان کرد: بمباران اکنون بر حومه برخی از شهرک های بخش مرکزی به ویژه میس متمرکز شده است، منطقه بین شهرک حولا و رب ثلاثین نیز امروز هدف حملات قرار گرفت.

خبرنگار العالم تاکید کرد: هواپیماهای جاسوسی رژیم اسرائیل نیز آسمان جنوب لبنان را ترک نکرده و به پروازهای شبانه‌روزی خود از بخش شرقی به بخش غربی در آنجا ادامه می دهند.

پربیننده ترین خبرها