رژیم صهیونیستی دمشق را هدف قرار داد/ 2 مستشار ایرانی شهید شدند + ویدیو

شنبه 30 دی 1402 - 11:11

به دنبال شنیده شدن صدای انفجار در غرب دمشق منابع خبری از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر دادند در این حمله 2 مستشار بلند پایه ایرانی شهید شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

شبکه خبری العالم در خبری فوری از شهادت سه نفر در حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر داد و خاطرنشان کرد که دو نفر از شهدا مستشار بلندپایه ایرانی هستند.
بنابر این گزارش، پیش از این برخی منابع از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر دادند همچنین برخی گزارش از حمله رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب سلام الله علیها در دمشق خبر دادند.
به دنبال این حادثه، خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه نیز حمله هوایی به دمشق، پایتخت سوریه را تایید کرد.
تلویزیون سوریه نیز گزارش داد: انفجار ساعتی قبل مربوط به حمله به یک ساختمان مسکونی در محله المزه در دمشق بوده است.

برخی منابع از احتمال زخمی و شهید شدن شماری در این حمله به علت حجم تخریب آن خبر داده اند.
تصاویر تصاویری از محل انفجار ساختمان مسکونی در محله المزه

منابع سوری از شهادت برخی اعضای سپاه در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به محله المزه خبر می دهند. برخی دیگر نیز گفته اند که تمامی شهدا افراد غیر نظامی بوده اند.

در همین حال جهاد اسلامی فلسطین خبر شهادت زیاد نخاله در پی حمله رژیم صهیونیستی به محله المزه دمشق را تکذیب کرد.
بنابر این گزارش، اسماعیل السنداوی نماینده جنبش جهاد اسلامی در سوریه به نقل از روزنامه الوطن سوریه گفت: حال همه اعضای این جنبش در دمشق خوب است و در تجاوزگری دشمن هیچ یک از دفاتر این جنبش در دمشق هدف قرار نگرفته است.

از سوی دیگر دکتر عصام الامین رئیس بیمارستان المواساه دمشق اعلام کرد: در پی حمله رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در محله المزه-فیلات در غرب دمشق پیکر یک شهید و سه زخمی از جمله یک زن به این بیمارستان منتقل شده است.

پربیننده ترین خبرها