شکست درجنگ غزه و حمله رژیم اسرائیل به مستشاران نظامی در سوریه!

شکست درجنگ غزه و حمله رژیم اسرائیل به مستشاران نظامی در سوریه!
شنبه 30 دی 1402 - 21:25

خبر: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از شهادت 5 مستشار ایرانی و شماری از نیروهای سوریه در تجاوز صبح امروز صهیونیست ها به ساختمانی در دمشق خبر داد.

العالم-یک خبر و چند تحلیل

تحلیل:

-بدون شک حملات چند روز پیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر «موساد اسرائیل» در اربیل عراق و تجمعات تروریست ها و تکفیری ها در ادلب و پاکستان با استفاده از موشک های بالستیک، ضربه دردناکی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

-ر‌ژیم بحران زده و متزلزل اسرائیل با رفتارهای تروریستی و جنون آمیز مبتنی بر بیماری هاری خود، سعی می کند ، با نسل کشی مردم غزه و حمله به لبنان، سوریه و عراق، روی شکست تاریخی و ننگین خود در نبرد "توفان الاقصی" سرپوش بگذارد. چرا که این شکست سنگین موجودیت دروغین اسرائیل را در سراشیبی خطرناک سقوط و پایان عمر آن قرار داده است.

-رژیم صهیونیستی در چنین شرایطی مانند سگ هار رفتار می کند و یکی از اهداف کابینه افراطی این رژیم سرپوش گذاشتن بر شکستش در غزه است؛ شکستی که ارتش صهیونیستی بعد از گذشت بیش از 100 روز هنوز نتوانسته است حتی یکی از اهداف تجاوزگری به غزه را محقق کند. این درحالی است که تاکنون حدود 25000 فلسطینی که اغلب آنها زن و کودک هستند به شهادت رسیده اند و غزه به شکل وحشتناکی ویران شده است. به دنبال شکست در غزه رژیم متجاوز صهیونیستی با دست زدن به جنایاتی نظیر جنایت امروز دمشق در صدد است آمریکا را بیش از پیش در این جنگ گرفتار کند تا در نهایت راه گریزی برای رهایی از گردابی که موجودیتش را تهدید می کند بیابد.

-اگر ارتش سوریه درگیر مبارزه با تروریست ها، جدایی طلبان و تکفیری های مورد حمایت اسرائیل و آمریکا نبود، رژیم صهیونیستی توان آن را نداشت که این گونه آشکارا حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه را نقض کند.

-بدون تردید طرح و توطئه های آمریکا و اسرائیل با وجود عربده کشی های واشنگتن در دریای سرخ و منطقه و وحشی گری های اسرائیل محکوم به شکست است. بهترین دلیل برای این امر انزوای آمریکا در سازمان های بین المللی و حتی در میان نزدیک ترین متحدانش است. آمریکا جز بریتانیا حامی برای خود در دریای سرخ علیه یمنی ها نمی بیند. از سوی دیگر متحد هارش «اسرائیل» اینک به عنوان یک موجودیت نژادپرست و زن و کودک کش در دادگاه بین الملل مورد محاکمه قرار گرفته است.

- خون مستشاران ایرانی که برای برای دفاع از حرم و جلوگیری از تجزیه سوریه جانفشانی کردند و اجازه ندادند این کشور به دست تروریست های تکفیری بیفتد، هرگز هدر نخواهد رفت و انتقام ایران قطعی خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها