سرایا القدس نظامیان صهیونیست را هدف حملات راکتی قرار داد

سرایا القدس نظامیان صهیونیست را هدف حملات راکتی قرار داد
يکشنبه 1 بهمن 1402 - 15:04

گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از حملات راکتی به نظامیان صهیونیست و تجهیزات آن‌ها در مرکز نوار غزه خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش فلسطین الیوم، گردان‌های سرایا القدس اعلام کرد که با راکت ۱۰۷ و خمپاره تجمع نظامیان صهیونیستی و تجهیزات نظامی آن‌ها را در محورهای درگیری شمال و شرق اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه هدف قرار دادیم.

سرایا القدس افزود که با حملات خمپاره‌ای مرکز فرماندهی و یک مقر صهیونیستی در محوطه مسجدالشهدا واقع در جنوب خان‌یونس را هدف قرار دادیم.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که همزمان با بمباران شرق خان‌یونس، درگیری‌های شدیدی میان مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر رخ داده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی و پس از چندی یورش زمینی نظامیان صهیونیست به این منطقه، رزمندگان مقاومت نیز به مقابله با نظامیان صهیونیست پرداخته اند. ارتش رژیم اسرائیل در ۲۷ اکتبر (پنجم آبان) حمله زمینی به نوار غزه را آغاز کرده است.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد یکصدو هفتمین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه است تا از این راه، به مقاومت فشار آورد و برنامه های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند.

شرایط غزه به اندازه ای وخیم است که بسیاری از نهادها و سازمان های امداد رسان وضعیت ساکنان غزه را زیر حملات بی امان و همه جانبه رژیم صهیونیستی اسفبار و وحشتناک توصیف کرده اند.

بر اساس تازه ترین آمار وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای فلسطینی از ابتدای جنگ علیه این منطقه تاکنون به نزدیک به ۲۵ هزار و شمار زخمی ها هم به ۶۲ هزار و ۳۸۸ نفر رسیده است.

پربیننده ترین خبرها